anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Prelungire abonament cu un telefon nou

Alx1
Începător

Buna ziua,incerc de câteva zile sa fac prelungirea abonamentului,cu un telefon nou...când vorbesc cu ei la tel, același răspuns îl primesc,că apare 1 în stoc ,dar de fapt,nu este...iar în magazinul fizic,nu pot intra in aplicație,având telefonul pe stoc,pe motiv că este în lucru...iar în fiecare zi, trebuie să contactez Orange ul,sa întreb...chiar nu există alte metode??va mulțumesc!!

 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să iei legătura cu cei de la magazinul online Orange.

Cel mai simplu este să îi contactezi din secțiunea Contact , adică să le scrii din acea pagină, mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj, după care te autentifici cu datele din My Orange și completezi câmpurile respective.

De asemenea, poți să le scrii pe chatul din pagina Magazinului online, de luni încolo, după ora 10,00 ( nu au program în weekend). Cum faci efectiv?

Insiști pe un produs care te interesează până se va deschide o pagină pop-up în dreapta, care te va întreba dacă ai nevoie de ajutor. Vei răspunde cu ,,DA" și apoi vei intra în legătură cu cei de la Magazinul online Orange, care te vor ajuta.

Mai există și varianta ca acel produs ( telefon ) să nu îl aibă pe stoc și atunci, fie apeși pe butonul galben ( anunță-mă când revine pe stoc) și aștepți, fie cauți alt telefon sau mergi într-un magazin Orange fizic ( Orange Shop, Store, etc).

Sper să reușești!

Baftă!

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Trebuie să iei legătura cu cei de la magazinul online Orange.

Cel mai simplu este să îi contactezi din secțiunea Contact , adică să le scrii din acea pagină, mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj, după care te autentifici cu datele din My Orange și completezi câmpurile respective.

De asemenea, poți să le scrii pe chatul din pagina Magazinului online, de luni încolo, după ora 10,00 ( nu au program în weekend). Cum faci efectiv?

Insiști pe un produs care te interesează până se va deschide o pagină pop-up în dreapta, care te va întreba dacă ai nevoie de ajutor. Vei răspunde cu ,,DA" și apoi vei intra în legătură cu cei de la Magazinul online Orange, care te vor ajuta.

Mai există și varianta ca acel produs ( telefon ) să nu îl aibă pe stoc și atunci, fie apeși pe butonul galben ( anunță-mă când revine pe stoc) și aștepți, fie cauți alt telefon sau mergi într-un magazin Orange fizic ( Orange Shop, Store, etc).

Sper să reușești!

Baftă!