la 23-02-2022 09:00 PM
la 24-02-2022 09:44 AM
la 13-11-2023 10:56 AM
am vorbit cu un robot la numarul 0318262751,si mi a zis sa trec numarul de telefon ,acum astept sa vad daca e dezabonat ca nu mi zice pe aplicatia orange
la 25-03-2024 09:06 AM
Am pățit și eu la fel , am sunat la nr respectiv și am primit un sms cum ca m-ar fi dezabonat. Au zis ca in 24 de ore! Aștept factura următoare să văd!
la 25-03-2024 09:10 AM
oricum mi se pare o mare smekerie din parte Orange ca accepta asa ceva , te trezești abonat la un serviciu pe care nu ți l-ai dorit și Orange te încasează lunar spunându-ți că ei n-au niciun amestec !
la 16-08-2024 11:04 PM
Ai scapat sau te-a taxat cate 3 euro in fiecare luna? Eu am citit la ei pe site termenii si conditiile si aparent te "fura" doar odata de cei 3 euro timp in care tu ai 7 zile sa folosesti mizeria aia de site a lor cu desene animate si prostii. Repet,cica nu ar fi abonare lunara ci doar o singura plata cu beneficiu de 7 zile.
la 13-11-2024 09:49 AM
Salut. Acum am vorbit si eu cu un operator de la ei pentru aceasta inselaciune. Se pare ca trebuie sa suni la ei cel tarziu la 14 zile dupa ce ai primit sms-ul de taxare si sa ceri returnarea banilor. Eu am sunat imediat dupa, cand nu fusese inca retrasa suma de pe card si la 3 saptamani dupa , cand am primit factura orange si a fost prea tarziu. Deci cine pateste sa sune la 0318262751, sa accepte inregistrarea convorbirii si sa vorbeasca cu un operator pt returnarea sumei. Mi s-a spus ca asa e legea. Succes
la 13-11-2024 03:19 PM
Da, da si eu am si sunat imediat, am trimis si mail, convorbirea a fost înregistrată, mi s-a confirmat.Apoi vedem.Nu am solicitat si returnarea sumei, că doar din moment ce am solicitat anularea imediată, am considerat că nici nu ar trebui reținută suma pe factura. Adică dacă-i abonament ar trebui să treaca luna sau cv...Asa sunt si eu in cele 14 zile.. în câteva minute am reacționat. Nici nu am stat pe gânduri....
la 12-11-2023 06:57 PM
Am patit la fel si eu astazi,cum ai rezolvat?
la 17-08-2024 09:24 AM
A fost doar odata,a luat 3 euro,probabil asa iau de la oricare da click din întamplare ,cate 3 euro si dispar
la 17-08-2024 04:39 PM
Si nu a trebuit sa suni la numarul acela de bucuresti si sa spui la robot ca vrei dezabonare? Te intreb foarte serios pentru ca sunt somer si e cam greu oricum in fiecare luna sa-mi platesc factura fara cost, daramite cu costuri pe care nu le vreau.. momentan, spre sa-mi gasesc de lucru in curand...
la 16-08-2024 11:02 PM
Uite ca am patit-o si eu desi stiu cum functioneaza toate tepele astea de pe internet ale Chinezilor, indienilor, Nigerienilor samd, am primit rapsuns pe FB ca am castigat un premiu pe pagina celor de la Rompetrol si da chiar participasem dar nu am vazut numele utilizatorului ci doar Logoul Rompetrol, de fapt utilizatorul era un nume de arab ordinar, am intrat pe link, acolo zicea ca trebuia luata aplicatia celor de la Rompetrol ca sa primesc premiul si ca prostul am ales optiunea SMS pentru confirmare de cod au zis ei si poc ma trezesc cu abonare 3 euro...Aparent firma asta are si email pentru rambursare si plangeri cica, le-am scris si email si astept sa vad luni daca vor raspunde, daca nu am sa sun si eu la numar pentru dezabonare. Nu se pote asa ceva astia trebuie dati la politie si raportati la Orange. Fara consimtamant nu-mi trimiti tu sms la nu stiu ce fara sa-l scriu eu si sa-l trimit eu si sa stiu ca mi se ia 3 euro din banii munciti de mine!!!
la 17-08-2024 09:52 AM
Salut,
In telefon ai setata funcția sms premium astfel încât să fii întrebat înainte de a trimite SMS-ul sau interzicerea trimiterii de sms premium.
la 17-08-2024 04:37 PM
Da, stiu de ea, singura problema e ca am dezactivat-o ca sa pot sa-mi cumpar bilet pe troleu si bus si aia merge tot pe cost suplimentar, deci nah aia e...
la 17-08-2024 04:55 PM
O poți seta astfel încât să te întrebe de fiecare data.
la 18-08-2024 02:39 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 08:30 AM de DanielaH
Am facut asta chiar dupa ce am citit raspunsul tau, oricum luni tot merg pana la Orange la mine in oras ca sa ma asigur ca atunci cand trec cele 7 zile cum am citit la altii nu ma mai umfla "beep" aia cu inca 3 euro si sa vad daca se poate face un refund sau ceva ca nu-i ok.
la 06-09-2024 01:48 PM
Sfat bun. Mulțumesc! Aveam permisiune la liber.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor