la 23-02-2022 09:00 PM
la 24-02-2022 09:44 AM
la 17-08-2024 04:39 PM
Si nu a trebuit sa suni la numarul acela de bucuresti si sa spui la robot ca vrei dezabonare? Te intreb foarte serios pentru ca sunt somer si e cam greu oricum in fiecare luna sa-mi platesc factura fara cost, daramite cu costuri pe care nu le vreau.. momentan, spre sa-mi gasesc de lucru in curand...
la 16-08-2024 11:02 PM
Uite ca am patit-o si eu desi stiu cum functioneaza toate tepele astea de pe internet ale Chinezilor, indienilor, Nigerienilor samd, am primit rapsuns pe FB ca am castigat un premiu pe pagina celor de la Rompetrol si da chiar participasem dar nu am vazut numele utilizatorului ci doar Logoul Rompetrol, de fapt utilizatorul era un nume de arab ordinar, am intrat pe link, acolo zicea ca trebuia luata aplicatia celor de la Rompetrol ca sa primesc premiul si ca prostul am ales optiunea SMS pentru confirmare de cod au zis ei si poc ma trezesc cu abonare 3 euro...Aparent firma asta are si email pentru rambursare si plangeri cica, le-am scris si email si astept sa vad luni daca vor raspunde, daca nu am sa sun si eu la numar pentru dezabonare. Nu se pote asa ceva astia trebuie dati la politie si raportati la Orange. Fara consimtamant nu-mi trimiti tu sms la nu stiu ce fara sa-l scriu eu si sa-l trimit eu si sa stiu ca mi se ia 3 euro din banii munciti de mine!!!
la 17-08-2024 09:52 AM
Salut,
In telefon ai setata funcția sms premium astfel încât să fii întrebat înainte de a trimite SMS-ul sau interzicerea trimiterii de sms premium.
la 17-08-2024 04:37 PM
Da, stiu de ea, singura problema e ca am dezactivat-o ca sa pot sa-mi cumpar bilet pe troleu si bus si aia merge tot pe cost suplimentar, deci nah aia e...
la 17-08-2024 04:55 PM
O poți seta astfel încât să te întrebe de fiecare data.
la 18-08-2024 02:39 PM - editat ultima oară la 19-08-2024 08:30 AM de DanielaH
Am facut asta chiar dupa ce am citit raspunsul tau, oricum luni tot merg pana la Orange la mine in oras ca sa ma asigur ca atunci cand trec cele 7 zile cum am citit la altii nu ma mai umfla "beep" aia cu inca 3 euro si sa vad daca se poate face un refund sau ceva ca nu-i ok.
la 06-09-2024 01:48 PM
Sfat bun. Mulțumesc! Aveam permisiune la liber.
la 12-11-2024 10:54 AM
Banii -s luați deja. E clar din răspunsul pe card l-am primit eu.Sper să fie așa cum spune, că nu vor exista si alte costuri pe viitor, totuși.
Buna ziua,
Va informam ca serviciul Gymobile presupune taxare unica, asa ca nu avem ce dezactiva.
In afara de costul deja inregistrat pentru comanda pe care nu o putem anula, alte costuri nu veti avea pe viitor.
Va multumim.
Cu respect,
Anda Popeanu
la 12-11-2024 12:01 PM
Salut, @cristina53. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ne poți spune, te rog, cum ai obținut răspunsul de mai sus? Ai apelat numărul acesta 0318262751 și au revenit ei sau printr-o altă modalitate?
la 12-11-2024 12:40 PM
la 12-11-2024 10:42 AM
Iată răspunsul pentru dezactivare 1252....Acest rspuns l-am primit eu...
Buna ziua,
Va informam ca serviciul Gymobile presupune taxare unica, asa ca nu avem ce dezactiva.
In afara de costul deja inregistrat pentru comanda pe care nu o putem anula, alte costuri nu veti avea pe viitor.
Va multumim.
Cu respect,
Anda Popeanu
la 12-11-2024 10:49 AM
Buna ziua,
Există un topic similar aici.
Răspunsul a fost primit în urma apelului la numărul din linkul de mai sus.
12-11-2024 11:49 AM - editat 12-11-2024 12:04 PM
Dacă v-ați abonat prin SMS, pentru viitor, verificați funcția acces la SMS premium a telefonului sa fie setata pe nu permite sau întreabă înainte de a trimite
la 13-11-2024 08:37 AM
Dintr o eroare. Nici nu ma stiu...Imi deschideam wthapp-ul pe laptop, am vrut să încerc varianta cu scanatul codului QR, dintr-o data mi-a apărut si pe telefon un sms sau cv cu nr. 1252, din neatnție am crezut că e legat de cod, am butonat ceva, sigur, si m-am trezit cu alt sms, că am achziziționat un serviciu Gymobile, contra cost.. restul il stiți.
Putea fi si o coincidență, acu m-o prins pe mine, când am văzut câte persoane au pățit-o, am zis e clar... am urmat eu...
la 12-11-2024 10:45 PM
Ar trebui ca Orange să nu permită așa ceva fără consimțământul clientului, plătitor de servicii exclusiv Orange. Faceți ceva...din topicul trimis sunt zeci de clienți nemulțumiți și excrocati.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor