anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange Cloud app nefunctional pe iOS15 (beta)

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Hello,

Eram curios sa incerc aplicatia Orange Cloud, dar nu pare sa functioneze pe iOS15. Se deschide, te loghezi, accepti termenii siii…ramane in blank page. Daca inchizi aplicatia, cand redeschizi, te pune sa te loghezi din nou (presupun ca e normal, din moment ce ultima incercare de autentificare probabil a dat cu failed), si din nou ramane in blank screen.

Daca e o problema de aplicatie (cum banuiesc ca e), poate ar fi bine sa fie rezolvata pana la lansarea oficiala a noului sistem de operare.
Client Orange
1 Soluţie acceptată‚

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Update: Aplicatia a fost actualizata acum vreo saptamana (versiunea 2.7.7) si problema de compatibilitate a fost rezolvata. Putem inchide topicul. :) Multumesc!
Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru sesizare. Am redirecționat-o către colegii noștri.

DanielaH
Moderator
Am revenit cu răspunsul. Aplicația Orange Cloud nu este încă optimizată pentru IOS 15 deoarece este o versiune BETA a sistemului de operare. Colegii noștri de la dezvoltare se vor ocupa de optimizări ulterior lansării oficiale.

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Mersi frumos, Daniela! :) Ok, am inteles. Ideea thread-ului era tocmai de a se apuca de rezolvat problemele astea inainte de lansarea oficiala. Altfel...ceea ce o sa se intample, este ca vor veni foarte multi utilizatori, proaspat actualizati la iOS 15, care nu stiu ca problema a inceput inca din Beta, si care nu vor putea folosi aplicatia. Si asta inseamna downtime pentru toata lumea. De-aia am zis ca poate ar fi mai util daca s-ar apuca de pe acum de rezolvat ce au de rezolvat, astfel incat, in momentul lansarii oficiale, sa fie totul ok. Pana la urma, de-aia se si lanseaza versiuni Beta ale sistemului de operare. Pentru ca toti dezvoltatorii de aplicatii sa aiba timp, pana la lansarea finala, sa-si actualizeze si optimizeze aplicatiile pentru noul sistem de operare. Daca se asteapta pana cand se lanseaza versiunea finala, ca abia apoi sa se apuce de fixing....e un pic tarziu. Parerea mea. :) Dar nah, ce pot sa zic? :)) Daca asta e politica firmei, asta e politica firmei. Oricum, mersi frumos de raspuns. Stiu ca nu tine de voi efectiv sa se rezolve problema asta. Si apreciez raspunsul rapid.
Client Orange

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
Update: Aplicatia a fost actualizata acum vreo saptamana (versiunea 2.7.7) si problema de compatibilitate a fost rezolvata. Putem inchide topicul. :) Multumesc!
Client Orange

DanielaH
Moderator
@arsradu, mulțumim pentru feedback. Ne bucurăm că s-a rezolvat. Vom marca răspunsul tău ca soluție.