anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posibilitate de frauda automată la incarcarea din Contul MyOrange

Mădălin
Cunoscător certificat
Azi am întâmpinat o situație foarte gravă în legătură cu reîncărcările făcute din contul meu online.
Posibilă frauda ! Clar frauda fiindcă nu ai cum sa afli dacă nu ești foarte foarte atent la costul suplimentar!
Azi am incercat sa fac o reincarcare cu opțiunea de 5 euro unui prieten .Toate au decurs normal , am făcut această operațiune de zeci de ori.
Imediat după reîncărcare am primit confirmarea de reinacarcare .
După această am primit cateva mesaje cu alte coduri de unica folosință pentru reîncărcare apoi primesc o droaie de mesaje cu textul - încărcarea a fost efectuată-
Mă uit pe cont , aveam mai mult de 8 reinacarcari pe același număr , în aceeași secundă , în același timp , cu aceeași opțiune.
Daca nu observam asta rămâneau și plăteam că nebunul , fără să știu degeaba.
Cu toate acestea nu am rezolvat foarte multe cu operatorul . Au spus că vor compensa in viitoarea factura , nu am înțeles foarte bine ce înseamnă dar curioasă e situația : e imposibil sa fac o reîncărcare a aceluiași număr în mai puțin de 15 min.
Voi ce credeți că trebuie sa fac fiindcă eu nu am verificat niciodată factura și nu am fost niciodată atent la reîncărcări sa vad daca am fost umflat sau nu până acum.
16 Răspunsuri 16

Mădălin
Cunoscător certificat
Hm...da , așa este. Deja mi-au fost închise serviciile de reîncărcare din cont , mi-au fost închise serviciile de plata cu abonamentul in google play , pe Facebook , Orange nu îmi permite sa îi urmăresc pagina și să aflu noutăți sau sa comentez la postările lor , sa apreciez sau sa nu informațiile oferite de ei. Nu știu cum va decurge relația mea cu Orange însă mă simt trădat , înșelat și sper sa rezolv pe cale amiabilă rezilierea contractelor colective însă nu mă pot pronunța până nu primim răspuns de la DGOPC in urma sesizării mele. Oricum , merg până la capăt fiindcă m-au desconsiderat , m-au făcut indirect prost , superman .

Mădălin
Cunoscător certificat
Deja e a treia lună consecutivă când verific reîncărcarea și deja au făcut încărcarea de 6 ori. Nici nu mai știu ce să fac..e vorba de multi bani..