la 09-03-2023 01:17 PM
Incarc regulat la fiecare 60 de zile in MyOrange cu carde de credit 7 Euro, ultima data am reincarcat din nou insa.... de doua zile e trecuta incarcarea ca.... "in procesare", numarul de telefon e suspendat iar plata din Cartea de Credit e facuta.
Problema mea e ca cei care stau pe linia de Chat .... nu stiu, nu pot, nu vor.... sau nu prea au habar sa faca ceva....
Singura mea posibilitate de a lua legatura cu ei a fost doar prin chat.... insa degeaba, pun pariu ca poate trece mai bine de o saptamana si problema nu se va rezolva.
Sorry Orange.... dar serviciile cu clientii sunt..... foarte slabe.....
la 09-03-2023 01:40 PM
Nigel, îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o.
Înțeleg că ai depus deja o sesizare la noi? În cazul acesta, situația ta este cunoscută și colegii noștri vor face toate verificările și demersurile pentru rezolvarea cât mai rapidă.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor