E doar pentru abonati? Daca da, momentan nu am ce parere sa-mi fac. :)
Momentan suportul pare foarte limitat. Si sunt chestii super basic, si nu stiu cat de folosite. Adica, nu stiu, cat de des suna oamenii la call center sa-si afle codul PUK? Sau sa afle cat au de plata pe urmatoarea factura? Sau sa-si verifice resursele? Daca raspunsul este "foarte des", atunci problema nu cred ca e interfata, sau felul in care interactioneaza cu oamenii, ci oamenii. :))
Adica, nu stiu, PUK-ul te ajuta sa-ti deblochezi cartela. Cati oameni inca mai folosesc PIN pe cartela? Pentru verificarea facturii si cont si alte alea, ai My Orange, sau serviciul Cronos (parca asa se numeste).
Ma rog, poate e util pentru unii oameni. Eu de obicei cand sun la Relatii Clienti, vreau sa vorbesc cu o persoana umana. Foarte, foarte rar, am gasit informatii utile in mesajele oferite de robot. De cele mai multe ori, nu stiu cum sa ajung mai repede sa vorbesc cu cineva, pentru ca n-am toata ziua la dispozitie pentru navigat prin meniuri.
Ca idee, e super! Ca executie...cum am zis, nu stiu. Pentru mine personal, nu prea. Iar daca e doar pentru abonati, atunci o sa dau cuvantul abonatilor.
🙂
Client Orange