anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange lansează Djia, asistentul virtual call center care oferă clienților suport vocal în limba română

tomaciprian
Cunoscător
Începând de astăzi, Orange România oferă clienților o experiență semnificativ îmbunătățită în call center cu ajutorul Djia, noul asistent virtual capabil să ofere suport vocal în limba română clienților Orange. Prin intermediul acestuia, clienții vor putea afla informații despre factura lor, resursele disponibile în abonament sau despre numărul lor de client.
Cu ajutorul asistentului vocal Djia, clienții pot afla informații despre codul lor PUK, pot modifica formatul facturii sau obține o copie după aceasta, pot obține o confirmare a realizării unei plăți sau pot solicita o amânare a plății, pot afla informații despre serviciile aferente numărului lor sau detalii despre factură. Întreg procesul se întâmplă în mod natural și inuitiv, pentru că Djia înțelege și răspunde în limba română, iar dacă întrebarea este prea complexă, asistentul virtual va transfera clientul către un consultant Orange.
http://www.orange.ro/servicii/asistent-vocal-djia/
5 Răspunsuri 5

DanielaH
Moderator
@tomaciprian, mulțumim mult pentru postare! Așteptăm aici părerile și feedbackul vostru după ce veți interacționa cu Djia. Sperăm să fie o surpriză plăcută și să vă împrieteniți repede cu ea 🙂

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver
E doar pentru abonati? Daca da, momentan nu am ce parere sa-mi fac. :) Momentan suportul pare foarte limitat. Si sunt chestii super basic, si nu stiu cat de folosite. Adica, nu stiu, cat de des suna oamenii la call center sa-si afle codul PUK? Sau sa afle cat au de plata pe urmatoarea factura? Sau sa-si verifice resursele? Daca raspunsul este "foarte des", atunci problema nu cred ca e interfata, sau felul in care interactioneaza cu oamenii, ci oamenii. :)) Adica, nu stiu, PUK-ul te ajuta sa-ti deblochezi cartela. Cati oameni inca mai folosesc PIN pe cartela? Pentru verificarea facturii si cont si alte alea, ai My Orange, sau serviciul Cronos (parca asa se numeste). Ma rog, poate e util pentru unii oameni. Eu de obicei cand sun la Relatii Clienti, vreau sa vorbesc cu o persoana umana. Foarte, foarte rar, am gasit informatii utile in mesajele oferite de robot. De cele mai multe ori, nu stiu cum sa ajung mai repede sa vorbesc cu cineva, pentru ca n-am toata ziua la dispozitie pentru navigat prin meniuri. Ca idee, e super! Ca executie...cum am zis, nu stiu. Pentru mine personal, nu prea. Iar daca e doar pentru abonati, atunci o sa dau cuvantul abonatilor. 🙂
Client Orange

FLo1
#StarMember
Radule, problema e simplă: cu cât se crește gradul de automatizare, scade nivelul de utilizare al CPU umanoid deținut de client, face un wipe RAM memory, și de multe ori plantează chiar și biți defecți pe ROM-ul uman. Este ceea ce își doresc toți acești boți: legume cu care dialoghează. BTW: Eu tocmai m-am luat de "Ioana" a celor de la EON. După ce mi-a răspuns "Cu ce vă pot ajuta?", la o altă frază conținând cuvântul "ABUZ", răspunsul ei a fost "Nu înțeleg. Repetă solicitarea." :))))) ....iar de aici un frumos "loop".

mihai_13
Maestru
- Da- un lucru bun +1 Orange - nu pot sa inteleg pe Cine hotaraste si "gaseste" aceste sa le zic asa "nume" =Djia= ! chiar mi se pare greu de pronuntat (si sunt roman) - chiar si YOXO nu mi se pare un nume interesant fata de FLEX de exemplu ...

FLo1
#StarMember
@mihai_13: Dar e atât de simplu și de evident... :)))))) În caz boți-lor, pentru că tot sunt festivalurile în floare, discutăm la Orange despre ”DJ Ingo” și mai nou, nevastă-sa ”DJ Ia”. Ambii sunt DiskJockey, însă, dacă el e un latino-lover, ”Ia” este un DJ cu ”i-e”: promotoare naționalistă a portului românesc tradițional. Despre Yoxo, discutabil. A vrut să fie ceva cu mulți pupici și îmbrățișări în stil ”XOXO”, dar, ca să fie ”marcă înregistrată (nu vorbă din popor), l-au botezat Yoxo, fiind doar un alt ”XOXO” mai ”Young”. LE: Oricum, ”FLEX” sau ”PLEX”.... tot aia. Pentru că numai dacă ai de-a face cu ”FLEX” vei simți neplăcerea-n ”PLEX”.