anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Erori la înregistrare online nanoSIM

Vasile1975
Junior

Înțeleg că am am un SIM vechi (9-10 ani), a cărui serie e compusă din 13 cifre, în timp ce acum se folosesc seriile de 12 cifre. Mi-am luat telefon nou cu nanoSIM și vreau să activez noul nano-SIM, pe care l-am primit imediat gratuit de la Orange. Dacă folosesc online opțiunea de înlocuire SIM prin metoda SMS-uri, după o oră îmi dă Eroare. Dacă încerc să folosesc metoda introducerii vechii serii, observ că formularul Orange are doar 12 câmpuri ce așteaptă cifre. Am încercat să renunț fie la prima sau la ultima cifră, dar tot Eroare îmi apare la final. Eu încerc să evit pierderile de timp cu deplasarea la reprezentanță, dar se pare că nu o să am încotro.

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Vasile, bun venit in Comunitate!!!

"Poți activa cartela SIM pe care ai primit-o impreună cu telefonul achiziţionat online sau în urma prelungirii sau modificării abonamentului tău:

  • din My Orange online urmând paşii:
    1. După autentificare în cont selectează opţiunea Servicii și apoi, din meniul lateral alege Schimbare SIM
    2. Introdu seria noii cartele, mai exact primele 13 cifre
    3. Apasă apoi butonul trimite şi cartela ta SIM se va schimba în câteva momente"

DETALII: https://www.orange.ro/help/cum-activez-o-cartel-sim-primit-n-urma-achiziiei-unui-telefon-97

„Introdu seria noii cartele, mai exact primele 13 cifre” de unde e această informație?

Seria noii cartele are 12 cifre! Iar formularul online are tot 12 cifre, nu se poate introduce a 13-a cifră (chiar îmi sugerează ei, pentru mai multă siguranță ultimele 4 cifre de pe ambele cartele !

Vechile cartele aveau 13 cifre. Mulțumesc.

Vasile1975
Junior

Scuze, dar e oleacă de brambureală pe site. Pentru aceeași operațiune sunt două meniuri diferite în locuri diferite. Acum am dat de cel cu 13 cifre. Sper să meargă. Mulțumesc.

Cu plăcere!!! Și eu sper sa meargă! Să ne ții la curent și să ne spui cum și dacă ai rezolvat cazul.

DanielaH
Moderator

@Vasile1975, s-a rezolvat situația? Ai reușit să activezi nanoSIM-ul?

După eșuarea tuturor tentativelor de înregistrare online a nanosim-ului (cu mesajul EROARE, sunați la 300; în final am vorbit cu o operatoare care m-a îndrumat spre un sediu Orange), am mers la magazinul Orange din Pașcani Deal, unde, în 2 minute operatoarea a introdus un nou nanosim de pe care am făcut imediat primul apel.

Totuși, aplicația online are o problemă (și pe noul și pe vechiul site) cu activarea unui nou SIM. Bine că mi-am văzut eu sacii în căruță. 

Mulțumesc pentru ajutor ! 

Bine că s-a rezolvat!!

Feedback ul tău e binevenit, poate așa se va rezolva problema activării online a unui SIM nou.