- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2022 07:48 PM
Buna seara, aveți idee în cât timp se activează abonamentul Orange după ce sa plătit factura restanta?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2022 08:20 PM
Salutare!
Din păcate, acum este și weekend. Dar pentru a grăbi lucrurile, te sfătuiesc să trimiți un email cu o poză a dovezii plății la adresa plati@orange.com, pentru a urgenta. Îmi pare rău să-ți spun asta, dar tare mă tem că se va întâmpla de luni încolo!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2022 08:20 PM
Salutare!
Din păcate, acum este și weekend. Dar pentru a grăbi lucrurile, te sfătuiesc să trimiți un email cu o poză a dovezii plății la adresa plati@orange.com, pentru a urgenta. Îmi pare rău să-ți spun asta, dar tare mă tem că se va întâmpla de luni încolo!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-10-2022 09:37 PM
@001: Pâna luni după ora 9:00.... pauză. Ulterior, dacă se constată plata efectuată, serviciile vor fi reactivate. Poți interveni la Orange luni după 8:00 pentru a verifica telefonic /chat dacă e plata înregistrată, dar și o "promisiune" de reactivare din partea Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 31-10-2022 09:49 AM
Salut, @001! Acum iti sunt functionale serviciile?