anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum schimb cartela sim demagnetizata?

Yuki1978
Începător
Cartela demagnetizata ce fac?
1 Soluţie acceptată‚

svetalex
Maestru
A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo). Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații: - ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM) - ai în posesie un SIM defect Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt: - logarea în My Orange ca administrator de cont - accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM - selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou - alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează) - introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM) - introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS. După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt: - logarea în My Orange ca administrator de cont - accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM - selectarea numărului pentru care dorești schimbarea - introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM) - introducerea seriei noului SIM Sursa: https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online

Vizualizare soluţie în postul original

1 Răspuns 1

svetalex
Maestru
A fost introdusă în contul My Orange (accesat pe PC sau laptop) opțiunea de schimbare SIM pentru clienții care dețin abonament (cu excepția Yoxo). Această opțiune este disponbilă dacă te afli în una dintre următoarele situații: - ai nevoie de o altă dimensiune de SIM (exemplu: ai un microSIM și ai nevoie de un nanoSIM) - ai în posesie un SIM defect Pașii pentru comandarea SIM-ului sunt: - logarea în My Orange ca administrator de cont - accesarea secțiunii Servicii SIM -> Comandă SIM - selectarea numărului pentru care dorești un SIM nou - alegerea motivului pentru care dorești schimbarea SIM-ul actual (Am nevoie de o altă dimensiune de SIM/ Am SIM-ul însă nu mai funcționează) - introducerea codului de verificare primit prin SMS (în cazul în care SIM-ul este defect, validarea se face prin introducerea seriei SIM) - introducerea informațiilor pentru livrarea SIM-ului Statusul comenzii va fi comunicat prin SMS. După primirea SIM-ului, pașii pentru schimbare / activare sunt: - logarea în My Orange ca administrator de cont - accesarea secțiunii Servicii SIM -> Schimbare SIM - selectarea numărului pentru care dorești schimbarea - introducerea codului de verificare primit prin SMS (sau seria vechiului SIM) - introducerea seriei noului SIM Sursa: https://comunitate.orange.ro/questions/2337109-schimbare-sim-aplicatia-my-orange-online