la 07-12-2023 10:12 AM - editat ultima oară la 07-12-2023 10:24 AM de DanielaH
Numai de curiozitate, cum fac sa intru in legatura cuun consultant urmand meniul pe partea de servicii mobile? A fost o defectiune la releu zilele acestea, si nu am reusit decat cu 1-1-1-0, care teoretic nu e ce trebuie, pentru ca e pentru servicii fixe, desi te transfera la un operator.
Daca sun, dau 1 pt Orange, apoi imi zice
Daca dau pe 2, deci ce am avut eu nevoie, ma preia Djia, dupa care imi spune meniul interactiv, unde printre altele se gaseste si 5 (sau 4, nu stiu sigur), pentru informatiii si sesizari privind serviciile Orange. Daca selectez aceasta optiune, imi spune
Dar niciuna nu ma pune in legatura cu un operator, decat daca formez clasicul 1-1-1-0 de la bun inceput. Oare se intelege ce intreb 😂? Abia acum am realizat de ce intampina oamenii dificultati cand suna la 300, pur si simplu pe partea de servicii mobile nu am reusit sa gasesc ce cautam.
07-12-2023 02:41 PM - editat 15-03-2024 11:12 AM
Salut, Blue!
Dacă apelezi numarul scurt 300 poți folosi apoi tastele 5 (Asistență sau sesizări legate de serviciile de voce, internet, TV, magazinul online) - 2 (Dacă doreși mai multe informații despre serviciile tale active sau vrei să faci o sesizare) - 0 (Pentru a fi transferat către unul din consultanții noștri).
Trebuie însă să ai în vedere faptul că aceste taste din meniul interactiv sunt dinamice și își pot modifica oricând structura. De aceea nu recomandăm memorarea acestei secvențe, ci ascultarea cu atenție a ramurilor IVR-ului și alegerea celor potrivite situației.
la 07-12-2023 10:57 AM
Salutare!
Eu folosesc cel mai mult varianta 1-1-1-0, indiferent de varianta mobilă sau fixă, pentru a intra în legătură cu un operator. Sigur, între timp mă identifică și Djia cu ultimele 6 cifre din CNP. Dar reușesc destul de repede!
Sunt binevenite clarificările!
la 07-12-2023 11:04 AM
Personal prefer varianta chat-ului Djingo: rămâne scris, te conectezi mai repede, nu e pe repede-înainte, și cu feedback pozitiv mult mai ok. Cere doar ”transfer operator” și vei fi redirecționat către un operator uman. Simplu.
la 07-12-2023 11:05 AM
De multe ori asa fac si eu, doar ca mi-a ramas curiozitatea, daca tot n-am reusit din prima cu apelul
07-12-2023 02:41 PM - editat 15-03-2024 11:12 AM
Salut, Blue!
Dacă apelezi numarul scurt 300 poți folosi apoi tastele 5 (Asistență sau sesizări legate de serviciile de voce, internet, TV, magazinul online) - 2 (Dacă doreși mai multe informații despre serviciile tale active sau vrei să faci o sesizare) - 0 (Pentru a fi transferat către unul din consultanții noștri).
Trebuie însă să ai în vedere faptul că aceste taste din meniul interactiv sunt dinamice și își pot modifica oricând structura. De aceea nu recomandăm memorarea acestei secvențe, ci ascultarea cu atenție a ramurilor IVR-ului și alegerea celor potrivite situației.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor