la 23-09-2024 09:37 PM
SALUT !
O INTREBARE : AM INTRODUS CODUL PUK CORECT , NOUL COD PIN DAR CARTELA SIM E BLOCATA , DIN CE CAUZA ?
la 23-09-2024 10:10 PM
Salutare!
Nu avem noi de unde să știm ce s-a întâmplat, în afară de tine.
Dacă ai blocat-o definitiv, trebuie înlocuită cartela SIM într-un magazin Orange.
Ai detalii despre ce se întâmplă după ce folosești greșit codul pin și puk aici .
Despre înlocuirea cartelei SIM, ai toate detaliile aici .
Baftă!
la 23-09-2024 10:10 PM
Salutare!
Nu avem noi de unde să știm ce s-a întâmplat, în afară de tine.
Dacă ai blocat-o definitiv, trebuie înlocuită cartela SIM într-un magazin Orange.
Ai detalii despre ce se întâmplă după ce folosești greșit codul pin și puk aici .
Despre înlocuirea cartelei SIM, ai toate detaliile aici .
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor