- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2024 09:37 PM
SALUT !
O INTREBARE : AM INTRODUS CODUL PUK CORECT , NOUL COD PIN DAR CARTELA SIM E BLOCATA , DIN CE CAUZA ?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2024 10:10 PM
Salutare!
Nu avem noi de unde să știm ce s-a întâmplat, în afară de tine.
Dacă ai blocat-o definitiv, trebuie înlocuită cartela SIM într-un magazin Orange.
Ai detalii despre ce se întâmplă după ce folosești greșit codul pin și puk aici .
Despre înlocuirea cartelei SIM, ai toate detaliile aici .
Baftă!

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-09-2024 10:10 PM
Salutare!
Nu avem noi de unde să știm ce s-a întâmplat, în afară de tine.
Dacă ai blocat-o definitiv, trebuie înlocuită cartela SIM într-un magazin Orange.
Ai detalii despre ce se întâmplă după ce folosești greșit codul pin și puk aici .
Despre înlocuirea cartelei SIM, ai toate detaliile aici .
Baftă!
