la 26-03-2024 03:42 PM - editat ultima oară la 26-03-2024 04:08 PM de GeorgianaD
Incerc sa dau de un operator de o ora ma invart in cerc cu GIA. Vi se pare amuzant ca va puneti clientii sa vorbeasca cu un **beep** de robot nefunctional ? Pentru faptul ca nu pot contacta un operator la nevoie ma voi muta la vodafone si sper sa faca cat mai multi acelasi lucru. Cand am intrebari vreau sa vorbesc cu oameni reali, mai ales cand vreau sa aflu despre oferte si vreau sa imi cumpar un telefon nou. Multa **beep** gia, platiti **beep** operatorii si nu va mai **beep** pe voi.
26-03-2024 03:45 PM - editat 26-03-2024 03:54 PM
Salut
Poți încerca prin chat din aplicația My Orange dar atenție cum treci de Djingo.😄
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
Pe chat scrii "transfer" până Djingo te transfera către un operator.
De Gia scapi ușor spui "bla, bla, bla," și ești transferat în meniul interactiv și încerci combinația de taste 5-2 -0 și te mai întreabă Gia ceva date și intri in contact cu un operator Orange.
Combinația 5-2-0 poate fi una temporară momentan funcționează.
26-03-2024 03:55 PM - editat 26-03-2024 06:57 PM
Interesant nume ai ales ca și user.😄
la 26-03-2024 03:59 PM
Iti inteleg supararea si sunt de acord ca e esential sa poti lua legatura cu un om atunci cand ai probleme. Este motivul pentru care nu mai cumpar de pe eMag decat maruntisuri de care nu am, cu adevarat, nevoie.
Iar pentru descretirea fruntii, aparent nici la Vodafone nu e mai bine: https://www.youtube.com/watch?v=KuDPHd1tNMs 🙂
Hai sa pastram un limbaj civilizat, chiar si atunci cand suntem suparati! Este un site accesibil public, exista copii si tineri care citesc continutul, exista parinti si bunici care incearca sa rezolve situatii. Cu totii avem suparari intemeiate din cand in cand, insa un limbaj civilizat (dar ferm) iti aduce mai mult decat unul nepotrivit. 🙂
la 26-03-2024 04:36 PM
Salutare!
Știu că este extrem de neplăcut să întâmpini dificultăți din acestea de comunicare, dar hai să ne calmăm un pic și să asculți ce zice Gia până la cap. Ce îți cere? Să îi spui despre ce număr sau serviciu vrei să ceri informații. După acest pas, probabil te va identifica cu ultimele 6 cifre din CNP și probabil îți va face legătura cu un operator uman!
Dacă nu reușești așa, te rog să revii cu un mesaj!
Baftă!
la 26-03-2024 06:42 PM
Stai sa îl vezi pe Tobi de la vdf 🤣🤣 acolo e și mai greu sa vb cu cineva
26-03-2024 11:05 PM - editat 26-03-2024 11:12 PM
Salut!
E frustrant, asa ca mai bine suni la ei si rezolvi mai repede problema. Acesti chatboti sunt niste mizerii inutile care mai mult enerveaza si incurca oamenii decat ajuta cu ceva. Ar trebui scosi pentru ca sunt pro*sti si inutili. Si la Vodafone este aceeasi problema cu chatbotul, este la fel de prost ca si Djingo. Eu deacuma cand am ceva de rezolvat prefer sa sun decat sa mai scriu la mizeriile alea de chatboti si sa ma enervez ca intru greu in legatura cu operatorii. Cand sun imi raspunde mai repede un operator si rezolv mai repede problema. Valabil peste tot...
Ca un exemplu, in Marea Britanie a iesit scandal la DPD din cauza chatbot-ului ala idi*ot si au facut un bine si l-au scos de tot. Speram sa faca toate companiile acelasi lucru peste tot, sa scoata tampeniile alea de chatboti...
la 27-03-2024 01:03 PM
Salut,
Atunci când ai o problema urgenta și nu ești familiarizat cu modul de contact Orange (Gia Djingo) totul devine foarte supărător.
Tot ce trebuie sa faci este sa tratezi situația cu calm și să asculți până la capăt informațiile primite.
Nu ar fi rău dacă Orange ar crea în meniul interactiv o opțiune care sa te transfere direct către un operator sau care sa te trimită direct in meniul interactiv trecând peste Gia.
Desigur contracost Orange permite și transferul direct către un operator.
401 - Serviciul Suport Clienţi
la 24-05-2024 07:31 PM
Am sunat eu la 401 adineaori, primele 40 de secunde sunt gratuite pentru ca in timpul ala Gia bate campii si iti spune ca este inregistrat apelul si alte tampenii de genul. Dupa alea 40 de secunde tot ti se cer date pe care nu le aude cum trebuie si sa ajungi la operator ajungi dupa vreo 3-4 minute de incompetenta de la Gia.
De acord cu tine sa tratezi cu calm, dar asta atat timp ca acel chatbot si functioneaza cum trebuie si ai o optiune sa poti ajunge la operator, insa cand nu-ti merg serviciile si te chinui 40-50 de minute sa treci de Gia si nu reusesti sa ajungi la un operator iti cam vine sa-ti bagi si sa-ti scoti in chatbotii aia.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor