anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am încărcat prepay dar n-am primit pinatele

Tatidane
Junior entuziast
Salut. Am încărcat cartela prepay (5 euro opțiune) ora 9.08 dar n-am primit pinatele.
12 Răspunsuri 12

arsradu
#StarMember
Salut Tatidane! Doar ca sa confirmam, incarcarea a fost facuta din contul tau My Orange?
Client Orange

mihai_13
Maestru
ce bine era pe "vremuri" 1,20 dolari 1 minut apel in afara retelei 🙂 - 00,20 centi in retea 🙂 - anul 1998 , primul telefon folosit de mine Bosch 608 ... in Connex ...

Tatidane
Junior entuziast
Sigur că da!

Viocat
Senior certificat
Numarul de telefon reincarcat este adaugat in contul myorange? Si reincarcarea s-a facut din cont? Daca raspunsul la vreuna din intrebari e nu, atunci acesta e motivul ptr care nu ai primit pinata

Tatidane
Junior entuziast
Ambele numere sunt alocate contului meu My Orange.

Tatidane
Junior entuziast
De regulă pinatele intră imediat, dar tură asta n-au întrat. Ma gândesc ca se poate verifica în sistem(după oră sau număr).

DanielaH
Moderator
@Tatidane, ai făcut reîncărcarea din aplicația mobilă sau din varianta desktop/ laptop?

Tatidane
Junior entuziast
Din aplicația mobilă!

Tatidane
Junior entuziast
Aveți o adresa de e-mail unde pot contacta Organizatorul promoției?

DanielaH
Moderator
@Tatidane, pentru ca situația ta să fie verificată punctual, recomandarea noastră este să iei legătura cu colegii noștri accesând direct chant-ul din aplicația My Orange, de la secțiunea Contact. Te așteptăm să revii cu vești bune să ne spui cum s-a rezolvat.

Tatidane
Junior entuziast
Am încercat opțiunea înainte sa cer ajutor aici. La fel ca dimineață îmi apărea la secțiunea contact doar opțiunea de alegere a modalității de reîncărcare. Am detaliat în mesaj, în cele din urmă, presimt ca nu le mai văd. No problemo, i'll be back, vorba lu' nenea Terminator!

DanielaH
Moderator
@Tatidane, s-a rezolvat problema cu punctele Pinata? Ai luat legătura cu colegii noștri? Te așteptăm să revii cu detalii.