anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

A luat-o razna căsuța poștală?!

GEKO
Explorator entuziast

Buna ziua!

Am casuta vocala activa, chiar cu vocea proprie inregistrata, si cu timp de reactie maxim setat insa cand sunt in apel cu cineva si ma suna altcineva, acea persoana primeste apel ocupat iar eu nu primesc sms de informare cu apelul pierdut. De ce...?!?!?!

1 Soluţie acceptată‚

Peerfect, deci, dupa cum ziceam, nu ai redirectionarile activate pentru cazul asta.

Cel mai bine, intrucat nu sunt sigur care mai e metoda de activare a redirectionarilor, cel mai bine da un telefon la 300 si vezi daca pot ei sa te ajute mai departe.

Sau, daca vrei, arunca o privire aici. Vezi daca o poti configura din My Orange. La mine nu merge, dar asta s-ar putea sa fie din cauza ca nu am abonament...

In mod normal, ai fi putut folosi o comanda de genul *67*[nr de telefon casuta vocala]# + tasta de apel. Daaar...la mine nu a mers. Acuma, nu stiu daca nu a mers pentru ca numarul introdus nu e corect, sau pur si simplu nu functioneaza asa la Orange. Si intrucat implementarea casutei vocale la Orange e cat se poate de ciudata...mai bine nu ma bag in asta.

Deci, vezi din My Orange daca poti face ceva. Daca nu, apel la 300 (eventual maine dimineata daca nu mai e nimeni acum), si vezi daca pot sa te ajute ei.

Client Orange

Vizualizare soluţie în postul original

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Apelantul primeste ton de ocupat cel mai probabil pentru ca nu ai functia Apel in Asteptare activata. Iar redirectionarea apelurilor catre casuta vocala in caz de ocupat, trebuie activata, in caz ca nu e. Posibil sa nu fie, motiv pentru care nu te anunta. 

Deci, momentan as recomanda o verificare a redirectionarilor curente formand *#002# direct de pe telefon. Ar trebui sa returneze o lista de redirectionari. Important e ca cea pentru "when busy" sa fie activa.

Pentru activare, conform Wiki, ar trebui sa formezi *67*[numarul de telefon al casutei vocale]# + Apel.

Client Orange

GEKO
Explorator entuziast

Mersi fain de raspuns!

La *#002# imi da cod MMI invalid...

Poti incerca te rog si *#67# + tasta de apel?

Ar trebui sa returneze statusul redirectionarilor "when busy". Ai un screenshot mai jos. 

arsradu_0-1674314365739.jpeg

Daca nu merge asa...poti incerca un apel la 300 sau 0374 300 300 si vezi ce zic si ei. Poate pot activa chiar ei redirectionarea in cazul asta.

 

Client Orange

GEKO
Explorator entuziast
 

Peerfect, deci, dupa cum ziceam, nu ai redirectionarile activate pentru cazul asta.

Cel mai bine, intrucat nu sunt sigur care mai e metoda de activare a redirectionarilor, cel mai bine da un telefon la 300 si vezi daca pot ei sa te ajute mai departe.

Sau, daca vrei, arunca o privire aici. Vezi daca o poti configura din My Orange. La mine nu merge, dar asta s-ar putea sa fie din cauza ca nu am abonament...

In mod normal, ai fi putut folosi o comanda de genul *67*[nr de telefon casuta vocala]# + tasta de apel. Daaar...la mine nu a mers. Acuma, nu stiu daca nu a mers pentru ca numarul introdus nu e corect, sau pur si simplu nu functioneaza asa la Orange. Si intrucat implementarea casutei vocale la Orange e cat se poate de ciudata...mai bine nu ma bag in asta.

Deci, vezi din My Orange daca poti face ceva. Daca nu, apel la 300 (eventual maine dimineata daca nu mai e nimeni acum), si vezi daca pot sa te ajute ei.

Client Orange

Pentru apel în așteptare trebuie intrat în setările telefonului, apoi în Aplicații, unde derulezi lista până jos la "Servicii telefon ", apoi sub "apel wifi" apeși "Mai multe" și găsești "Apel în așteptare", activezi și gata.

Screenshot_20230121_190516.jpg

 

Screenshot_20230121_190849.jpg