anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Ați participat la sondaje de opinie în urma interacțiunii cu magazinele Orange?

teacher_
#StarMember
Ieri am fost și am încheiat un contract în Orange Shop. Astăzi am fost întrebat, printr-un SMS, daca sunt de acord sa particip la un sondaj. Am participat la acel sondaj, raspunzand întrebărilor respective. Întrebările mele sunt: Voi participați la astfel de sondaje? Credeți că sunt relevante pentru viitoarele interacțiuni cu Orange? Atașez și SS.
19 Răspunsuri 19

RafaHelper
#StarMember
Salut teacher_ Am participat, iar din punctul meu de vedere atata timp cat suntem intrebati probabil ca sunt si relevante. Eu am fost nemultumit in urma vizitei si am fost contactat pentru da mai multe detalii. Incurajez sa fiti cat mai sinceri in aceste sondaje.

Vio73
#StarMember
Da, de foarte multe ori. Am participat la astfel de sondaje, după interacțiunea cu magazinele fizice, online și chiar după unele convorbiri avute cu reprezentanți ai Serviciului clienți. Mi se par în regulă, pentru că prin intermediul lor poți să-ți exprimi gradul de satisfacție sau insatisfacție cu privire la problemele pe care le ai de rezolvat. Mi-aduc aminte că acum vreo câțiva ani nu eram deloc mulțumit de oferta pe care o primeam de la Retenție pentru un abonament de internet mobil. Atunci mi-a apărut un chestionar din acesta, l-am completat exprimându-mi nemulțumirea și a doua zi m-a sunat o persoană de la Orange care mi-a dat ce încercam să obțin de la Ofertări cam de o lună.

eda2k
Cunoscător
Salut, Sondajele de opinie sunt diferite - pentru magazin, pentru consultant.. Spor!

Ciucuras
Cunoscător certificat
Dupa fiecare interactiune cu Orange, fie online, fie la telefon sau in magazinele Orange, am primit sms pentru a participa la un sondaj de opinie. Am participat de fiecare data, si am raspuns corect, cum am simtit interactiunea.

Razvan
#StarMember