anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Returnare sold cont Orange Communication

AdelaSTC
Începător

Buna ziua! Din greseala am achitat suma de 3533 de lei in loc de 35.33 intr-un cont de abonat Orange Communication, pt un abonament de internet mobil. Contul nu este al meu, am platit factura pt soacra mea. Cum procedez pt returnarea banilor? Ulterior am achitat factura corect dar vreau sa-mi recuperez suma de 3533 de lei. 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
Dacă ești client Orange Romania Communications, poți solicita corectarea unei plăți dacă trimiți o cerere prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email: infoclienti@orange.com.
 
Cererea trebuie să conțină următoarele informații:
  • Nume client/ Denumire companie
  • Data plății
  • Cod de facturare
  • CNP/ CIF
  • suma achitată
  • canalul de plată
  • semnătura (și ștampila pentru clienții juridici).
  • copie după chitanță sau ordinul de plată.

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-sa-specific-in-cererea-pentru-corectarea-unei-plati-16286

 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

teacher_
#StarMember

Salut! 

Ai detalii in linkul de mai jos

https://www.orange.ro/help/cum-procedez-pentru-restituirea-soldului-existent-pe-codul-meu-de-abonat-...

De asemenea, un link mai vechi, tot din comunitate, cu o soluție acceptată

https://comunitate.orange.ro/t5/factur%C4%83/cum-recuperez-banii-daca-am-gresit-plata-online-si-am-p...

Nu știu dacă funcționează și la OROC, dar poți să încerci. 

AdelaSTC
Începător

Multumesc frumos de raspuns. Am trimis. Sper sa se rezolve. Revin cu informatii dupa solutionare.  O zi buna!

De rezolvat, se rezolva. Doar sa astepti raspunsul.

DanielaH
Moderator
Dacă ești client Orange Romania Communications, poți solicita corectarea unei plăți dacă trimiți o cerere prin intermediul formularului de contact sau la adresa de email: infoclienti@orange.com.
 
Cererea trebuie să conțină următoarele informații:
  • Nume client/ Denumire companie
  • Data plății
  • Cod de facturare
  • CNP/ CIF
  • suma achitată
  • canalul de plată
  • semnătura (și ștampila pentru clienții juridici).
  • copie după chitanță sau ordinul de plată.

https://www.orange.ro/help/ce-trebuie-sa-specific-in-cererea-pentru-corectarea-unei-plati-16286

 

Multumesc frumos de ajutor. Am trimis mail cu datele vineri si azi au intrat banii. Foarte prompti au fost cei de la infoclienti. O zi buna tuturor.