la 29-10-2024 11:04 AM - editat ultima oară la 29-10-2024 11:25 AM de GeorgianaD
Doresc sa aflu adresa sau numarul de telefon a Serviciului Deranjamente Telefonie fixa/cablu - pentru municipiul Fagaras, jud. Brasov - pentru a anunta un deranjament a telefonului fix/cablu de mai mult de 6 luni, rastimp in care eu am platit regulat factura telefonului fara a-l putea folosi. Unde ma pot adresa pentru a putea anunta defectiunea? De asemenea doresc inlocuirea vechiului telefon cu unul nou, modern.
la 29-10-2024 11:13 AM
Salutare!
Ar fi 3 variante mai la indemana:
Recomandarea mea ar fi sa faci separat cele doua solicitari (adica sa nu depinda una de cealalta).
Legat de telefon, te-ai gandit la un model sau un abonament anume?
PS: o rugaminte. Cand sunt defectiuni, anunta (prin cele 3 recomandari). E ciudat sa astepti si sa nu se intample nimic.
la 29-10-2024 11:13 AM
Salutare!
Ar fi 3 variante mai la indemana:
Recomandarea mea ar fi sa faci separat cele doua solicitari (adica sa nu depinda una de cealalta).
Legat de telefon, te-ai gandit la un model sau un abonament anume?
PS: o rugaminte. Cand sunt defectiuni, anunta (prin cele 3 recomandari). E ciudat sa astepti si sa nu se intample nimic.
la 29-10-2024 11:58 AM
Salutare!
Nu ai doar pentru orașul Făgăraș, ci pur și simplu un Serviciu clienți național.
Cel mai simplu este să le scrii din aplicația My Orange - Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
la 29-11-2024 09:08 AM
toate bune și frumoase...eu am făcut un tichet de reclamație pentru un deranjament la TV în municipiul Baia Mare, (în 26.11.024) urma ca a doua zi să se prezinte cineva pentru constate (depanare) în schimb am primit un mesaj cum că deranjamentul este unul extins și remedierea durea ză 72h. După 72h mi s-a transmis să am răbdare și să urmăresc stadiul sesizării pe site...păi dacă într-un oraș dureză atât, în mediul rural ce se întâmplă?, în condiția în care repet nu am avut probleme cu achitarea facturilor deși sunt pensionară iar factura nu este mică deloc...
la 29-10-2024 01:20 PM
Salut,
Ai probleme doar cu telefonul fix?
Daca este vorba doar de telefon fix ai verificat cablul de legătura (cablu/mufe sa nu fie defecte neconforme).
Ar fi fost util daca ai fi avut un cablu mufat și un telefon de rezerva pentru a elimina câteva cauze posibile.
la 29-10-2024 03:37 PM
Nu trebuia să aștepți o perioada așa de mare pentru a le aduce la cunoștință nefuncționalitatea serviciului. Ar fi trebuit să mergi in magazinul unde ai încheiat contractul și să le soliciti să facă o sesizare și de acolo să-ți de-a și un aparat mai modern daca putea fi înlocuit cel vechi.
la 30-10-2024 10:34 AM
Telefonul are o vechime de peste 50 de ani. Este un telefon analog cu tambur cu gauri. A functionat bine pana anul trecut cand s-a inlocuit conexiunea cu fibra optica. De atunci nu a mai functionat . Initial telefoanele fixe apartineau de RomTelecom, apoi de Telekom, Digi iar acum de Orange. Nu doresc sa inlocuiesc telefonul fix cu unul mobil din motive foarte bine intemeiate. Doresc doar sa inlocuiesc vechiul telefon cu unul nou, tot analog. Am telefon mobil si nu sunt multumit.
la 30-10-2024 10:43 AM
Salut,
Nu ar fi mai simplu să-ți achiziționezi singur un telefon din orice magazin fizic sau online.
la 30-10-2024 10:43 AM
Deci vorbim de aparatul fizic, nu de o disfunctionalitate a serviciului. Ar fi doua variante:
Diferenta este data de faptul ca noul aparat telefonic (fix) va putea decoda semnalul corespunzator fara alte aparate si fire.
Buba este ca semnalul venit prin (presupun) fibra nu este compatibil cu modul de semnal pe care il poate decoda telefonul fix (tehnologiile sunt diferite).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor