anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere facuta in 09.11.2022

Iudit
Junior

Buna seara, spuneti- mi va rog cum este posibil ca la o reziliere de contract facuta in 09.11.2022 (ei scriu ca se va rezilia in 30 de zile, am dovada scrisa de la Orange), rezilierea acceptata de Domnii de la Orange in Martie 2023, sa te dea la Firma de recuperare creante ca tu ai restnte de plata (bineinteles ca nu a platit din Noiembrie pana in Martie ca nu mi se pare normal asta)? tin sa mentionez ca este abonamentul parintilor mei care sant peste 80 ani si timp de 30 ani nu au avut restante de plata, e trist va spun sincer.

1 Soluţie acceptată‚

Trebuia la fiecare factura primita să o Contesti atunci și să tot ceri sa se facă rezilierea, eventual să mergi la un sediu Orange cu unul din părinți și să nu plecați de acolo până nu aveați dovada rezilierii. Oricum, ai dovada că ai cerut rezilierea și nu s a rezolvat in termenul legal, deci au continuat facturarea cu forța, ceea ce poate combate executarea silita.

Vizualizare soluţie în postul original

14 Răspunsuri 14

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău pentru situația neplăcută.

Întrebare: După ce s-a făcut făcut cererea de reziliere nu a mai venit nicio factură finală ce trebuia achitată? S-au închis atunci serviciile?

Dacă a venit și nu a fost achitată, este o posibilă cauză. Posibil să nu se fi reziliat contractul și serviciile să fi fost doar suspendate. Sigur, cel mai bine este să îi contactați pe ei la 0374300300 și să vi se spună toate detaliile.

Din noiembrie până în martie au curs facturile și de aici apare problemă în mod sigur. Noi aici, suntem doar simpli clienți, care nu avem acces la contul de client sau alte detalii.

Deci trebuie discutat cu ei neapărat.

Cum poți sa emiți incontinuare facturi când tu ca și firma scrii ca soluționezei problema în 30 zile și tu faci asta după 4 luni? Eu tot nu înțeleg, cumva a fost și încăpățânare ca nu am mai plătit, noua nu ni s-a părut normal ca nu s-a reziliat în 30 de zile cum ni s-a spus. Oricum cu Orange foarte greu iei legatura, au răspunsuri STAS și nu sant deloc flexibili cu clientul. 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Toți sunt așa, din păcate. Eu am pățit ceva asemănător la concurență și greu am scăpat de ei. Vedeți ce faceți că e complicat in situații din astea.

Trebuia la fiecare factura primita să o Contesti atunci și să tot ceri sa se facă rezilierea, eventual să mergi la un sediu Orange cu unul din părinți și să nu plecați de acolo până nu aveați dovada rezilierii. Oricum, ai dovada că ai cerut rezilierea și nu s a rezolvat in termenul legal, deci au continuat facturarea cu forța, ceea ce poate combate executarea silita.

Mulțumesc, ar fi super rste vorba de Romtelecom care acum este preluat de Orange, in orasul meu nu mai au sediu, si culmea ca la o luna jumate de la depunerea cererii de reziliere ii suna pe parintii mei cei de la Orange pentru o prelungire de contract, repet sant oameni in vârstă 

Și au acceptat oferta de prelungire a contractului?

Acuma e greu de spus dacă au acceptat, pt ca operatorii Orange nu ii lasă sa vorbească sau le spun ca su o oferta bună..... Si... Mama spune ca nu s acceptat 

Daca si-a dat acordul verbal, se schimba lucrurile, din pacate. Trebuie vazut de ce au curs facturile in continuare. Trebuie sunat la ei sau intrat pe chatul din My  Orange pana dati de un consultant uman si care sa dea un raspuns despre situatie.

Telefonic cu bătrâni care nu înțeleg multe..... Probabil nu stiu sa răspund 

Sa-ti spun ce am patit si eu cu acest Romtelecom/Orange Communications? Am portat numerele la adevaratul Orange (Orange SA), nu la cel preluat, si ghici ce, spun ca inca numerele sunt la ei. Si iaca ce frumos platesc eu si la Romtelecom si la Orange SA doua facturi pentru aceleasi numere

Noi nici macar facturile alea, ce spun ei ca trebuie platite nu le avem. Pentru ca au fost facturate ( presupun), numai sa le aiba ei, sa poate scoate banii de pe batrani.

Pana in panzele albe sa lupti cu ei, sa nu te lasi pentru dreptul tau, sunt niste talhari, TOTI, indiferent cum le spune si unde isi au sediul. Cand semnezi contractul ca vrei numerele in doua minute se rezolva, cand vrei sa renunti la contract....o suta de ani nu-ti ajung

arsradu
#StarMember

Salut,

Atata timp cat abonamentul este activ, se emit facturi. Neachitarea lor duce initial la intreruperea serviciilor, si ulterior, la transferarea datoriei catre firmele de recuperare. Cererea de reziliere nu coincide cu incheierea contractului sau cu oprirea serviciilor.

In tot timpul asta, nu a observat nimeni ca inca vin facturi? Nu s-a primit nicio notificare de intrerupere a serviciilor?

Nu stiu cum se procedeaza in cazurile astea. Dar intreb, pentru ca tind sa cred ca ar fi trebuit sa se primeasca macar una dintre cele doua, si in felul asta, sa apara macar întrebarea: ce se intampla cu acea reziliere?

Acuma, din moment ce cererea a fost aprobata dupa termenul mentionat, problema trebuie rezolvata pe partea Orange. Din punctul meu de vedere, ca si client, ar trebui sa ai cel mult 2 facturi de achitat. 

Ai incercat sa suni la relatii clienti cu problema asta?

Daca nu, o poti face fie sunand la numarul 300 (din Orange sau OROC), fie la 0374 300 300 (din orice retea), fie scriind o solicitare din sectiunea de Contact.

Client Orange

Alexandra0520
Începător

Aceeasi problema o au si ai mei. Contract reziliat de cativa ani, pentru ca nu a mai mers telefonia cateva luni, din cauza lor. De jumate de an tot primesc email de la cei de la firma de recuperari ca nu s-au achitat cateva facturi, emise dupa incetarea contractului.