la 21-02-2024 12:24 PM
In urma cu 2 zile, in 19 febr. 2024 , am incheiat un nou contract pt furnizare telefonie mobila , internet si tv (Orange Comunication ). Deoarece ORANGE nu a fost in stare sa-si execute obligatiile in termenul fixat de comun acord vanzator-cumparator , doresc rezilierea totala a contractului si orice colaborare cu aceasta societate pe viitor. O adresa de mail unde sa trimit cererea ?
21-02-2024 12:28 PM - editat 21-02-2024 02:55 PM
Salut,
Iti recomand formularul de contact de aici (sectiunea Trimite-ne un Mesaj din josul paginii).
21-02-2024 12:28 PM - editat 21-02-2024 02:55 PM
Salut,
Iti recomand formularul de contact de aici (sectiunea Trimite-ne un Mesaj din josul paginii).
la 21-02-2024 01:33 PM
Salutare!
Nu știu cum nu și-a îndeplinit aceste obligații așa de repede, dar fiecare alege ceea ce dorește pe banii săi. Sunt doar 2 zile din data de 19.02.si este bine să gândim un pic la rece. Mie, de la RDS mi-au instalat în 6 zile serviciile și nici atunci nu erau în totalitate funcționale.
Pentru a trimite o sesizare/ cerere de reziliere, ai posibilitatea să o faci din secțiunea Contact ( Trimi-ne un mesaj):
https://www.orange.ro/contact/
Succes!
la 21-02-2024 02:56 PM
Contractul fu incheiat pe 19 febr, dar discutiile in legatura cu el sunt de circa o saptamana...Si pana la incheiere , vreo 5 angajati se calcara pe picioare pt a-l obtine !In final, dupa ce m-au pus sa ma invoiesc de la locul de munca pt astazi sa astept echipa tehnica , trimitandu-mi mesaj, mail , apel telefonic sa nu cumva sa nu fiu azi acasa, i-am asteptat degeaba...Ca au trimis echipa tehnica fix la adresa data de mine (strada, nr.) , dar in alta localitate ! Am incercat sa rezolv amiabil , sunandu-i si rugandu-i sa trimita echipa la adresa data de mine , dar au zis ca nu se poate , trebuie o noua reprogramare ...adica alta zi pierduta de mine ! Pff...nu,merci !
la 21-02-2024 02:32 PM
Salutare!
Strict de curiozitate: care este termenul de executare a serviciilor sau ce anume nu au facut in 48 de ore? Mie Digi mi-a furnizat servicii TV analogice aproximativ 2 luni pana mi-au trimis acel card CI+ pentru televiziunea digitala, ma rog: m-au chemat sa-l ridic (parca nu aveam termen fix). Deci contract semnat pentru Digital, prestarea era analoaga (nu mai spun ca pentru extraoptiuni esti dependent de acel CI, nici macar HBO Max nu poti activa, chiar daca nu te uiti la canale, ci doar la aplicatie).
la 21-02-2024 03:01 PM
Habar n-am care este termenul ...dar stiu ca in momentul in care m-ai anuntat in 3 moduri (telefonic,mesaj,mail ) sa stau acasa sa astept echipa tehnica , eu stau si tu vii ! Ca nu ne putem invoi de la locul de munca ori de cate ori are ORANGE chef de glume tampite...
21-02-2024 03:16 PM - editat 21-02-2024 03:19 PM
Asta nu cred că este o glumă, ci o greșeală. Eu am pățit chestii din astea și cu cei de la companie de distribuție a energiei electrice și cu o firmă de curierat. Știu că este neplăcut și cred că ar trebui să ți se ceară scuze, dar se poate întâmpla, din păcate.
Dacă era ceva voit, era explicabil, așa, e doar o greșeală. Că e din prostie, necunoaștere sau alte motive, e altă discuție.
Plus că, dacă o să instalezi servicii de la altcineva, tot o să te învoiești de la serviciu.
la 21-02-2024 03:22 PM
Si ati mai avut incredere in cei care au facut asemenea greseli ? Eu, nu ! Mai ales ca am incercat sa rezolv amiabil, sunandu-i si spunandu-le ce s-a intamplat ! Nu cred ca era asa mare problema daca solicitau echipei sa mai faca cel mult 10 km ca sa ajunga unde trebuia...Nu si-au asumat greseala ? Problema lor, nu a mea !!!
21-02-2024 03:25 PM - editat 21-02-2024 03:52 PM
Nu încerc să-i apăr, nu mă înțelege greșit! Doar că e mai complicat cu alte variante și tot va dura. Puteau măcar să își ceară scuze!
Referitor la încredere, știu că e neplăcut ce spun, dar e mai greu cu ea. Nu am încredere în nimeni, dar aici nu este vorba despre așa ceva, ci de faptul că sunt foarte multe greșeli care se fac în zilele noastre. Ceea ce mă uimește pe mine, e faptul că nu le rezolvă rapid, cu scuzele de rigoare. Și nu mă refer aici strict la Orange, ci în general!
Din ceea ce-mi spui, eu înțeleg că nu ai pățit prea multe lucruri neplăcute. La peste 50.de ani ai mei, am trăit destule, iar ceea ce spui tu, mi se par lucruri aproape insignifiante. Mai încolo o să constați că foarte mulți greșesc, și va trebui să te obișnuiești. Nu, nu e normal, dar asta este realitatea zilelor noastre.
la 21-02-2024 04:02 PM
Mai incolo...cand ? Ca am 60 de primaveri , stimate domn, dar nu am acceptat in viata mea sa ma calce in picioare cineva ...Cine a facut-o , a suportat consecintele !
la 21-02-2024 04:04 PM
La mine, programarea serviciilor fixe a fost programata pentru weekend. Tin minte ca am fost intrebat in ce zi as vrea.
Ca nota de subsol, m-a sunat tehnicianul care trebuia sa vina la mine la 8 dimineata pentru confirmare de m-a si speriat (dormeam foarte bine la ora aia), dar asa e partea a doua. Cred ca eram primul pe lista de instalari.
la 21-02-2024 04:47 PM
Problema nu a fost data la care m-au programat sau ora ( am acceptat fara rezerve propunerea lor !) ...ci faptul ca nu s-au prezentat conform programarii ! Iar de la locul de munca nu ne putem invoi de ,,n'' ori pana are chef ORANGE sa-si faca treaba pt care platim !
la 13-11-2024 06:40 AM
Prostii! Totul e perfect functional
la 13-11-2024 08:49 AM
Detaliază, te rog. Discuția are jumătate de an...
la 21-02-2024 04:04 PM
Gata, am depus cerere de reziliere si alta de portare ...Multumesc pt ajutor !
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor