anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract tv+internet

Bună ziua!

Am abonament tv+internet de mulți ani, reînnoit anul trecut, probabil august-septembrie. Am sunat în data de 8 august pentru a mai procura un aparat pentru TV( având 3 în dotare), deoarece vreau sa mai pun un TV  și am mai solicitat și un router pentru internet. Primul echipaj care a venit nu a vrut sa îmi facă lucrarea deoarece eu, titulara de contract, nu eram acasă, deși la telefon au zis ca poate fi și sotul.  Și nu au făcut lucrarea. Al doilea echipaj care a venit, mi-am luat și liber ca să fiu acasă, nu a avut materialele necesare pentru a face lucrarea. Apoi nu am mai fost contactata pentru o alta programare. Am sunat eu pe 26 august și mi s-a spus ca voi fi contactata pentru o programare eventual, nu știu. Nu am fost contactata. Am sunat eu iar pe 28 august și mi s-a spus ca tocmai pe 4 septembrie poate veni un echipaj, data când eu iar nu pot fi acasă. Deja m-am saturat, pentru un decodor și router sa dureze o luna. Vreau sa reziliez contractul și as vrea sa știu ce costuri implica. Mulțumesc frumos 

6 Răspunsuri 6

delfinas
#StarMember

Noi suntem clienți, ca și tine. Nu putem spune cât o sa coste penalitățile, doar cei de la Orange îți pot spune exact.

Mulțumesc 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Poți depune o cerere din secțiunea Contact , apoi mai jos, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Ca fapt divers, eu am dat comandă de un cam Ci+ la Digi și am întrebat o jumătate de an de el, iar după ce uitasem că am dat comandă, cam după vreun an, l-am primit. Acum, nu știu ce să zic, dar cred că dacă le lași o sesizare, poate lucrurile se mișcă mai repede.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@PaleuMonica1979, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?

buna

M-au sunat ieri de la reclamatii orange, m- au intrebat ce s_a intamplat si au

spus ca voi si sunata si de colegii companiei orange. Acum astept

Mulțumim pentru răspuns. Te așteptăm să revii să ne spui cum s-a rezolvat.