anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reziliere contract prelungit pe 01.03.2023

Dana4
Începător

Bună ziua! Pe 01.03.2023 am prelungit un contract. Cum aș putea să-l reziliez?

1 Soluţie acceptată‚

Razvan
#StarMember

Bună! Un contract prelungit online se poate rezilia, inclusiv cu achiziție de terminal, fără taxe în 14 zile. Dacă ai optat doar pentru abonament fără terminal, doar pentru servicii poți rezilia, trimițând o notificare de reziliere la serviciul.clienti@orange.com pentru Orange România sau la rezilieri@orange.com pentru Orange România Comunications. La ambele notificări de reziliere, vei atașa copie după CI a titularului de contract. Timp estimativ de răspuns cca 30 de zile.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

 

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

arsradu
#StarMember

Buna Dana,

Bine ai venit in Comunitate!

Ai aici informatiile pentru inchiderea unui abonament Orange Romania Communications (fostul Telekom Fix).

Client Orange

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Bună@Dana4,

Ai aici un topic asemănător:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-romania/reziliere-abonament-telekom/td-p/49504

Dacă depui cererea de reziliere la adresa rezilieri@orange.com, trebuie să lași și un număr de telefon de contact pentru a fi sunată și a ți se comunica detaliile.

Baftă!

Razvan
#StarMember

Bună! Un contract prelungit online se poate rezilia, inclusiv cu achiziție de terminal, fără taxe în 14 zile. Dacă ai optat doar pentru abonament fără terminal, doar pentru servicii poți rezilia, trimițând o notificare de reziliere la serviciul.clienti@orange.com pentru Orange România sau la rezilieri@orange.com pentru Orange România Comunications. La ambele notificări de reziliere, vei atașa copie după CI a titularului de contract. Timp estimativ de răspuns cca 30 de zile.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187

 

teacher_
#StarMember

Salut! 

@Dana4 , poți să ne dai câteva detalii legate de motivul rezilierii? Ești nemulțumita de servicii oferite? Poate astfel vei putea ajuta și alți clienți, sau poate, in cazul in care exista o problema, va fi rezolvată.