anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Restituire suma in urma preluarii de contract

CipriCV9
Începător

Salutare

Am 2 probleme:

- am făcut o plată în avans, banii au intrat in cont iar după câteva zile sold 0, factura curenta plătită dar am zis sa fac și plată în avans....ce e de făcut în situația asta?

- am făcut preluare de contract și pe contul cel vechi era o sumă de 600 lei, fostul proprietar și-a dat acordul la Orange să se transfere suma din contul cel vechi in contul cel nou preluat de mine dar sunt aproape 5 săptămâni și ei nimic, am făcut pe fiecare săptămână cerere de restituire dar ei zic sa tot aștept....

1 Soluţie acceptată‚

Colegii mi-au răspuns că transferul a fost efectuat și se va regăsi pe următoarea factură care se va emite în luna decembrie.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Eu zic să mai aștepți în ambele cazuri un pic, iar dacă nu se rezolvă, le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.

Sper să se rezolve cât mai repede!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

  • intra in sectiunea Plata factura si plateste factura (parca minumul este de 1 leu)
  • fostul proprietar... al ce? La Orange sunt doar titulari de contracte de servicii, nu proprietari si varianta cea mai simpla de a ajunge soldul lui la tine este cesiunea contractului. Daca nu s-a semnat niciun document, sunt doar vorbe.

Te rog detaliaza putin speta sa incercam sa te ajutam mai bine.

am făcut această cesiune,adică cu 1 luna înainte să expire contractul am făcut cerere de închidere (contractul era pe numele mamei) și eu tot la acceasi adresa să merg in continuare cu același serviciu de internet fix iar suma care mai era pe cont 600 lei ne au zis vreți să vi se transfere pe cont bancar sau pe contul la care am făcut eu noul contract și am optat pe noul cont.De pe 19 Septembrie tot aștept am sunat am făcut 4 sesizări și toți operatori sa aștept,se rezolva,revin eu cu un telefon.....nimic mai mult

DanielaH
Moderator

@CipriCV9, putem ruga și noi colegii să verifice situația ta. Ne poți oferi un număr de sesizare?

va salut,din păcate nu am numărul de sesizare dar va las codul de client al meu R1711001876302 și cel de pe care doresc sa se facă transferul R1711000848008

Mulțumesc mult. Transmit colegilor și revin când primesc un răspuns.

Colegii mi-au răspuns că transferul a fost efectuat și se va regăsi pe următoarea factură care se va emite în luna decembrie.

va mulțumesc mult pentru ajutor,o zi buna va doresc 😘☺️

Cu mare plăcere. Te ai așteptăm în Comunitate.