la 04-12-2022 10:45 AM
Ajutati-ma vreau sa renunt si nu pot.
De cand Telecom a fost preluat de Orange am numai probleme. Vreau sa renunt si nu pot.
04-12-2022 12:14 PM - editat 04-12-2022 12:20 PM
Solutia propusa mai sus presupune completarea unui formular, nu apelarea unui numar de telefon.
De asemenea, pentru cei care au abonament de voce, ca sa intri in contact cu un consultant, poti folosi sub-ramurile 1-1-1-0.
De pe prepaid, 5-2.0.
De retinut ca noi, aici in comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, nu prea avem cum sa te ajutam, de cele mai multe ori, in probleme de genul asta, mai mult decat sa te redirectionam catre canalele de comunicare puse la dispozitie de Orange. Nu avem acces la conturile altor clienti si nu putem opera niciun fel de modificari.
Nu mi-e clar ce anume s-a intamplat in cazul tau, si de ce ti-au inchis telefonul. Dar din nou, solutia propusa nu contine nicaieri o sugestie de apelare a unui numar de telefon, ci completarea unui formular.
la 04-12-2022 10:57 AM
Salut,
Bine ai venit in Comunitate!
Ce anume ai incercat sa faci in acest sens si nu ti-a reusit?
Ca idee, daca vrei sa renunti, ai aici pasii de urmat.
la 04-12-2022 12:04 PM
Cu tot respectul, dar soluția data este stil Orange: ne tot poarta ca pe niste ,,mingi de tenis” dintr-un robot in altul, de la 1 la 9.....si cand reusesti sa intri dupa 2 zile de chin cu ei in direct iti inchid telefonul.
Multumesc pentru ajutor!
04-12-2022 12:14 PM - editat 04-12-2022 12:20 PM
Solutia propusa mai sus presupune completarea unui formular, nu apelarea unui numar de telefon.
De asemenea, pentru cei care au abonament de voce, ca sa intri in contact cu un consultant, poti folosi sub-ramurile 1-1-1-0.
De pe prepaid, 5-2.0.
De retinut ca noi, aici in comunitate, suntem in mare parte clienti ca si tine. Deci, nu prea avem cum sa te ajutam, de cele mai multe ori, in probleme de genul asta, mai mult decat sa te redirectionam catre canalele de comunicare puse la dispozitie de Orange. Nu avem acces la conturile altor clienti si nu putem opera niciun fel de modificari.
Nu mi-e clar ce anume s-a intamplat in cazul tau, si de ce ti-au inchis telefonul. Dar din nou, solutia propusa nu contine nicaieri o sugestie de apelare a unui numar de telefon, ci completarea unui formular.
04-12-2022 07:38 PM - editat 04-12-2022 07:39 PM
Cicica, cu tot respectul, dar vrei sa rezolvi problema sau doar sa te plângi că nu poți, deși ți se oferă o soluție bună?
Nu vine nimeni acasă să te întrebe dacă vrei să renunți la abonament, trebuie să te întrebuințezi și tu un pic. Daca la telefon nu reușești, Radu ți-a oferit o soluție simplă, sa trimiți o cerere scrisa, via online. Daca nu vrei nici așa, mergi la un magazin Orange și cere rezilierea contractului.
Daca te plângi aici, să știi că nu vine nimeni la ușa ta să preia echipamentele și să reziliezi contractul.
Așa că încearcă să faci și altceva decât să acuzi că vrei sa pleci de la Orange, dar nu ești lăsat(ă).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor