15-11-2022 04:52 PM - editat 15-11-2022 08:28 PM
Vreau si eu sa aflu urmatorul lucru: daca ORANGE ne-a preluat de la Telekom cu serviciile fixe, cei de la Telekom mai au dreptul sa detina datele fostilor clienti? (daca nu mai detinem niciun serviciu la Telekom). Eu unul sunt spamat in continuu de Telekom si pe telefonul mobil (numar care l-am avut in baza lor ca numar de contact cat le-am fost client dar care nu este in reteaua lor) si pe telefonul fix cu oferte de marketing! Imi pare rau ca nu am raspuns, insa nu avea cine sa ma sune pe mobil si apoi la cateva secunde pe fix, numarul de telefon fix il stiu doar rudele (doar cateva dintre ele) si cei de la Orange, insa cei de la Orange nu cred ca ar suna de pe un numar care incepe cu 0786 (din ce stiu este un prefix din reteauaTelekom).
la 15-11-2022 07:17 PM
Salut @Anonim,
De când exista serviciul de portabilitate al numerelor nu mai exista o regula cu acel prefix. Poti verifica aici de ce retea apartine un numar de telefon: http://www.portabilitate.ro/ro-home
Daca in trecut ti-ai dat acordul ca acel număr de telefon sa fie utilizat pentru comunicări de marketing atunci e posibil ce ai spus tu mai sus. In trecut acordul de comunicări cuprindea atât Telekom Mobile cat și Telekom Romania Communications + alte companii partenere. Cu alte cuvinte dacă ai avut servicii mobile ti-ai dat acordul sa fi contactat pentru oferte ce țineau de internet fix, telefon fix, etc. și invers, adică dacă ai avut servicii fixe sa fi contactat și pentru oferte mobile.
la 15-11-2022 05:12 PM
Protectia datelor este obligatorie. Depinde daca pe numarul pe care primesti mesaje a fost de acord cu astfel de mesaje. Si atunci da, sunt indreptatiti sa-ti trimita.
la 15-11-2022 06:21 PM
La Orange exista numarul 335 pentru setarea preferintelor GDPR. Cel putin...mare parte dintre ele.
Nu stiu daca numarul exista si in cazul clientilor transferati de la Telekom...dar merita incercat.
15-11-2022 07:13 PM - editat 15-11-2022 07:16 PM
Vrei sa spui ca Telekom desi NU mai sunt client al lor mai are dreptul sa-mi trimita oferte de marketing? din moment ce eu sunt client Orange? cu atat mai mult cat ofertele de marketing au fost inchise chiar atunci si cand am fost client Telekom (pentru toate caile, fie oferte la plic, telefonic, sms etc). Eu am impresia ca cei de la Telekom nu mai are dreptul sa se foloseasca de datele fostilor clienti (in cel mai rau caz datele este posibil sa mai ramana in baza lor de date o perioada de timp dupa preluarea Orange dar nu cred ca mai au dreptul sa le foloseasca in scopuri de marketing). @arsradu subiectul meu nu are legatura cu setarile Orange ci cu faptul ca Telekom se foloseste de datele mele desi nu mai sunt clientul lor. (Eu doresc sa aflu daca doar ORANGE are dreptul sa-mi foloseasca datele mele personale sau si Telekom carora le-am fost client (repet, nu mai sunt clientul lor).
15-11-2022 07:33 PM - editat 15-11-2022 07:33 PM
E posibil sa fi ramas "subscris" pe undeva. De-aia am zis sa verifici, pentru orice eventualitate. Atata timp cat esti considerat auto opt-in...nu ma mai mira nimic.
la 15-11-2022 07:40 PM
@Anonim, Orange Romania Communications (adica fostul Telekom FIX, sau fostul Romtelecom 😁) are dreptul sa iti foloseasca datele dar si Telekom Mobile are dreptul sa iti foloseasca datele. Daca nu mai doresti sa iti foloseasca datele in scopuri de marketing oricare dintre companii va trebui sa iei legatura cu ei si sa actualizezi acele preferinte.
Pentru Telekom Mobile aici: https://mobile.telekom.ro/formular-protectia-datelor/
Pentru Orange Romania Communications (adica fostul Telekom FIX, sau fostul Romtelecom 😁) aici: https://fix.orange.ro/formular-protectia-datelor/
la 15-11-2022 07:17 PM
Salut @Anonim,
De când exista serviciul de portabilitate al numerelor nu mai exista o regula cu acel prefix. Poti verifica aici de ce retea apartine un numar de telefon: http://www.portabilitate.ro/ro-home
Daca in trecut ti-ai dat acordul ca acel număr de telefon sa fie utilizat pentru comunicări de marketing atunci e posibil ce ai spus tu mai sus. In trecut acordul de comunicări cuprindea atât Telekom Mobile cat și Telekom Romania Communications + alte companii partenere. Cu alte cuvinte dacă ai avut servicii mobile ti-ai dat acordul sa fi contactat pentru oferte ce țineau de internet fix, telefon fix, etc. și invers, adică dacă ai avut servicii fixe sa fi contactat și pentru oferte mobile.
15-11-2022 07:47 PM - editat 15-11-2022 08:13 PM
Multumesc frumos! 👍 eu am pus numarul doar pe net sa vad daca scrie pe undeva cui ii apartine insa nu mai mi-a trecut prin cap sa verific daca este portat. Ai dreptate! numarul este portat din Telekom in ORANGE ROMANIA deci cel mai probabil a fost vreun operator din partea Orange dar nu cred ca pentru marketing ci sa-mi explice unele lucruri cu privire la un subiect scris aici pe forum (de marketing nu cred ca poate fi vorba ca nu mi-am dat acordul pentru oferte de marketing). Nu ma asteptam sa ma sune din partea Orange deoarece eu nu am facut pana in prezent si o sesizare oficiala catre Orange cu privire la subiectul facut pe forum si nici nu mi-am dat datele insa cel mai probabil prin intermediul adresei de email (folosita pe forum) a aflat cine sunt (implicit numerele de telefon din contul meu). O sa incerc sa raspund daca mai ma suna in zilele urmatoare, sa aflu despre ce este vorba (sau poate imi trimite ce avea sa-mi spuna pe adresa de email). Este bine de retinut ca putem fi sunati de catre operatorii Orange si de pe numere portate din Telekom in Orange (lucru care l-am aflat cu aceasta ocazie).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor