anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare OROC-Orange cu penalizari sau fara?

Blue12
Senior

Buna!

Am o nelamurire (din nou😂) cu privire la portarea OROC-Orange. Contractul pe care il am scrie asa: 

Despagubiri pentru incetarea Contractului din culpa sau la initiativa Clientului inainte de expirarea PM
In cazul incetarii inainte de expirarea PM, din culpa sau initiativa Clientului, exceptand cazurile in care exista un drept prevazut expres de denuntare fara penalitati, Clientul datoreaza despagubiri pentru incetare prematura in cuatum de 50% din valoarea totala a Pachetului de Servicii, proportional cu numarul de luni ramase pana la expirarea PM.

Treaba este ca am sunat la 300 sa intreb la OROC daca mi se va cere vreo penalizare, mi-au spus ca in principiu nu, deoarece nu am reduceri si nici telefon luat, dar mi-au spus cu un ton dintr-asta de "nu te lua dupa mine, ca parca nici eu nu stiu sigur". Agentul de vanzari care mi-a incheiat cererea zice ca nu mi se cere nimic, contractul zice ca da, cei de la Orange zic sa vorbesc la OROC, cei de la OROC zic ca nu dar se poate.... M-am zapacit de cap.

Doua cereri am depus, amandoua s-au anulat. Prima a fost de proba, a doua a anulat-o OROC-ul, agentului de vanzari ii apare ca eu am facut cerere s-o anulez pe djingo, desi n-am facut. Acum mi-a depus a treia cerere. Sper sa aiba loc portarea, dar chiar nu vreau sa platesc 520 lei penalizari de portare, ca unii zic ca mi se impun aceste penalizari, altii ca nu. 

Ce parere aveti?

1 Soluţie acceptată‚

Salut!

Am întrebat și noi colegii de la Orange Romania Communications și ne-au spus că încetarea contractului la inițiativa clientului înainte de expirarea PM (perioadei minime) atrage după sine taxa de reziliere, așa cum este prevazut în contract.

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

Blue12
Senior

Oare daca sun la OROC si le zic sa o respinga? Chiar n-as mai implica-o pe doamna asta, pe bune ca o sa zica ca nu sunt intreg la cap, deja atatea baiuri am avut.

Sau poti sa lasi portarea sa-si urmeze cursul, si in caz ca te pune sa platesti, vorbesti cu doamna respectiva si vezi cum rezolvi de comun acord. Alta varianta nu stiu... Decat daca vrei sa astepti pana iti expira perioada minima contractuala. Doar ca, in functie de cand ai facut abonamentul, s-ar putea sa insemne un timp destul de mare de asteptare.

Client Orange

Sa astept, sa vina factura si dupa sa spuna ca nu trebuie sa platesc, nu se va intampla 100%, mai ales ca au si contractul. Nu ma foarte intereseaza ca sunt la OROC sau la Orange, mi s-a oferit portarea ca sa am serviciile pe o singura factura, am Fun 6 la OROC, imi dau Fun 6 la Orange, pe aceeasi factura cu tv-ul si net-ul. Contractul expira abia in 25.10.2024

Blue12
Senior

Deci, portarea se realizeaza cu taxe de reziliere.

Nasol...dar nu neasteptat. 🙂

Client Orange

Blue12
Senior

Eu asa ceva n-am mai vazut. Zici ca suntem in Tom si Jerry. Ma suna acum de la OROC si imi spune ca nu se cer, la urma urmei penalizari. Acestea apar pe factura, dar se poate depune sesizare la sesizari@orange.com si scapam de plata, s-au mai portat si altii cu perioada activa si nu au fost clauze fiindca e port/in. M-am zapacit cu totul de cap.

Deci...cum iti ziceam. 🙂 Faci portare, si faci sesizare ulterior. Cu siguranta nu e flow-ul oficial, si nu corespunde contractului. Dar...cel mai probabil se practica.

Client Orange

Blue12
Senior

Solutia la intrebarea mea este:

 
Stimate xyzww
 Va multumim pentru sesizare si va informam ca in situatia in care doriti portare la alta companie de telefonie si veti avea de achitat despagubiri nerespectare contract va rugam sa reveniti pentru anulare dupa ce veti primi factura cu taxa respectiva. Va multumim pentru intelegere!Echipa Orange Romania Communications. 
 
Deci, se poate porta fara nicio taxa. Chestiile astea cu penalizari la portare par a fii manipulari pentru ca clientii sa nu paraseasca reteaua, pe cine pot prosti, ii vor prosti cu siguranta.