la 05-04-2023 09:10 AM - editat ultima oară la 05-04-2023 09:15 AM de DanielaH
Buna!
Am o nelamurire (din nou😂) cu privire la portarea OROC-Orange. Contractul pe care il am scrie asa:
Despagubiri pentru incetarea Contractului din culpa sau la initiativa Clientului inainte de expirarea PM
In cazul incetarii inainte de expirarea PM, din culpa sau initiativa Clientului, exceptand cazurile in care exista un drept prevazut expres de denuntare fara penalitati, Clientul datoreaza despagubiri pentru incetare prematura in cuatum de 50% din valoarea totala a Pachetului de Servicii, proportional cu numarul de luni ramase pana la expirarea PM.
Treaba este ca am sunat la 300 sa intreb la OROC daca mi se va cere vreo penalizare, mi-au spus ca in principiu nu, deoarece nu am reduceri si nici telefon luat, dar mi-au spus cu un ton dintr-asta de "nu te lua dupa mine, ca parca nici eu nu stiu sigur". Agentul de vanzari care mi-a incheiat cererea zice ca nu mi se cere nimic, contractul zice ca da, cei de la Orange zic sa vorbesc la OROC, cei de la OROC zic ca nu dar se poate.... M-am zapacit de cap.
Doua cereri am depus, amandoua s-au anulat. Prima a fost de proba, a doua a anulat-o OROC-ul, agentului de vanzari ii apare ca eu am facut cerere s-o anulez pe djingo, desi n-am facut. Acum mi-a depus a treia cerere. Sper sa aiba loc portarea, dar chiar nu vreau sa platesc 520 lei penalizari de portare, ca unii zic ca mi se impun aceste penalizari, altii ca nu.
Ce parere aveti?
05-04-2023 03:37 PM - editat 05-04-2023 03:56 PM
Salut!
Am întrebat și noi colegii de la Orange Romania Communications și ne-au spus că încetarea contractului la inițiativa clientului înainte de expirarea PM (perioadei minime) atrage după sine taxa de reziliere, așa cum este prevazut în contract.
la 05-04-2023 05:32 PM
Oare daca sun la OROC si le zic sa o respinga? Chiar n-as mai implica-o pe doamna asta, pe bune ca o sa zica ca nu sunt intreg la cap, deja atatea baiuri am avut.
la 05-04-2023 05:47 PM
Sau poti sa lasi portarea sa-si urmeze cursul, si in caz ca te pune sa platesti, vorbesti cu doamna respectiva si vezi cum rezolvi de comun acord. Alta varianta nu stiu... Decat daca vrei sa astepti pana iti expira perioada minima contractuala. Doar ca, in functie de cand ai facut abonamentul, s-ar putea sa insemne un timp destul de mare de asteptare.
la 05-04-2023 05:59 PM
Sa astept, sa vina factura si dupa sa spuna ca nu trebuie sa platesc, nu se va intampla 100%, mai ales ca au si contractul. Nu ma foarte intereseaza ca sunt la OROC sau la Orange, mi s-a oferit portarea ca sa am serviciile pe o singura factura, am Fun 6 la OROC, imi dau Fun 6 la Orange, pe aceeasi factura cu tv-ul si net-ul. Contractul expira abia in 25.10.2024
la 07-04-2023 09:53 AM
la 07-04-2023 09:58 AM
Nasol...dar nu neasteptat. 🙂
la 07-04-2023 10:29 AM
Eu asa ceva n-am mai vazut. Zici ca suntem in Tom si Jerry. Ma suna acum de la OROC si imi spune ca nu se cer, la urma urmei penalizari. Acestea apar pe factura, dar se poate depune sesizare la sesizari@orange.com si scapam de plata, s-au mai portat si altii cu perioada activa si nu au fost clauze fiindca e port/in. M-am zapacit cu totul de cap.
la 07-04-2023 10:35 AM
Deci...cum iti ziceam. 🙂 Faci portare, si faci sesizare ulterior. Cu siguranta nu e flow-ul oficial, si nu corespunde contractului. Dar...cel mai probabil se practica.
la 07-04-2023 02:40 PM - editat ultima oară la 07-04-2023 02:42 PM de DanielaH
Solutia la intrebarea mea este:
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor