anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Portare OROC-Orange cu penalizari sau fara?

Blue12
Senior

Buna!

Am o nelamurire (din nou😂) cu privire la portarea OROC-Orange. Contractul pe care il am scrie asa: 

Despagubiri pentru incetarea Contractului din culpa sau la initiativa Clientului inainte de expirarea PM
In cazul incetarii inainte de expirarea PM, din culpa sau initiativa Clientului, exceptand cazurile in care exista un drept prevazut expres de denuntare fara penalitati, Clientul datoreaza despagubiri pentru incetare prematura in cuatum de 50% din valoarea totala a Pachetului de Servicii, proportional cu numarul de luni ramase pana la expirarea PM.

Treaba este ca am sunat la 300 sa intreb la OROC daca mi se va cere vreo penalizare, mi-au spus ca in principiu nu, deoarece nu am reduceri si nici telefon luat, dar mi-au spus cu un ton dintr-asta de "nu te lua dupa mine, ca parca nici eu nu stiu sigur". Agentul de vanzari care mi-a incheiat cererea zice ca nu mi se cere nimic, contractul zice ca da, cei de la Orange zic sa vorbesc la OROC, cei de la OROC zic ca nu dar se poate.... M-am zapacit de cap.

Doua cereri am depus, amandoua s-au anulat. Prima a fost de proba, a doua a anulat-o OROC-ul, agentului de vanzari ii apare ca eu am facut cerere s-o anulez pe djingo, desi n-am facut. Acum mi-a depus a treia cerere. Sper sa aiba loc portarea, dar chiar nu vreau sa platesc 520 lei penalizari de portare, ca unii zic ca mi se impun aceste penalizari, altii ca nu. 

Ce parere aveti?

1 Soluţie acceptată‚

Salut!

Am întrebat și noi colegii de la Orange Romania Communications și ne-au spus că încetarea contractului la inițiativa clientului înainte de expirarea PM (perioadei minime) atrage după sine taxa de reziliere, așa cum este prevazut în contract.

Vizualizare soluţie în postul original

22 Răspunsuri 22

FLo1
#StarMember

@Blue12: Răspuns simplu: că NU. Mai ales având în vedere că nu ai beneficiat de device-uri sau abonament luat la vreuna din promoțiile momentului respectiv.

Doamne ajuta sa fie asa! Dar contractul de ce zice altfel?

@Blue12: Contractul este format standard, nu adaptat fiecărui client, dar în funcție de situația fiecăruia se adaptează acele criterii care fac.... diferența. 😉 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Și eu cred că nu ar trebui să existe penalizări, dacă nu ai achiziționat device-uri și nu ai primit alte reduceri. Dar sigur îți vor comunica ei și sper să nu fie altcumva.

Baftă!

FLo1
#StarMember

@Blue12: Pe de altă parte, deși e fără probleme, așa cum cei din magazine mai ”încalță” cu abonament pe câte-un ghinionist, la fel și în acest caz: <Nu vei primi încurajări, dar nici un răspuns categoric, exceptând momentul în care procedura este demarată>. Cauza e de la sine de înțeles: Plecarea oricărui abonat nu este moment de bucurie, iar menținerea lui în rețea presupune sacrificii. 

Treaba este ca eu nu plec din retea, la urma urmei. Tot in Orange ma portez

Orange Romania si Orange Romania Communications sunt (inca) institutii diferite. Si, din cate stiu, nici pe partea de retea nu e chiar acelasi lucru, si momentan, trecerea de la una la cealalta se face prin…portare.

Client Orange

Stiu "poezia" cu doua companii diferite...desi amandoua se cheama "orange" si la urma urmei vor deveni una singura.

Da, doar ca pana devin una singura...metoda oficiala de transfer dintr-o parte in cealalta este prin portare. Acuma, ca se aplica sau nu in cazul asta...nu stiu. Banuiesc ca o sa vezi. :)) Dar...oficial, cam asa ar trebui.

Client Orange

Asa mi-au spus la 300, "in principiu nu, dar veti vedea dupa portare" 😂

Dupa ce le-am zis ca anulez portarea daca mi se cer penalizari, au verificat cateva minute, apoi au zis ca nu. Ramane de vazut.

Banuiesc ca o sa fie nu. :)) Dar...da, ramane de vazut. Cand afli ceva nou, daca poti sa ne spui si noua. Chiar sunt curios. Pentru ca, dupa cum ai vazut si tu, conform contractului, teoretic ar cam fi niste despagubiri. Daca nu se aplica in cazul asta, sau decid ei sa faca o exceptie, asta e alta treaba. Dar conform celor mentionate in contract...cam asa ar fi.

Eu unul iti doresc mult succes sa nu fie cazul. Din ce povestesti mai sus, cel mai probabil nu te va taxa nimic. Dar pana nu se finalizeaza toata chestia asta...nu putem sti cu siguranta. 🙂

Client Orange

Salut!

Am întrebat și noi colegii de la Orange Romania Communications și ne-au spus că încetarea contractului la inițiativa clientului înainte de expirarea PM (perioadei minime) atrage după sine taxa de reziliere, așa cum este prevazut în contract.

Multumesc. Ce sa spun, minunata treaba. Acum am a treia tentativa de cerere de portare in curs, ce ma fac? Sa-i spun agentului de vanzari ca vreau s-o anulez cand ea personal mi-a zis de la bun inceput ca nu mi se percepe nicio taxa? O sa zica ca nu-s intreg la cap, mai ales ca e a treia cerere care mi-o face, dupa ce primele doua s-au anulat. Pregatirea e cam slaba in serviciul clienti OROC... Clar am sunat si-am intrebat, asa greu era sa-mi spuna de la bun inceput?

arsradu
#StarMember

Salut,

Din punctul meu de vedere, contractul trebuie sa reflecte realitatea. Altfel, oricine poate sa vina sa-ti atraga atentia ca "n-ai citit ce ai semnat". In plus, nu vad ce rost mai are sa semnezi un contract, daca nu se va tine cont de el.

De asemenea, cu toate ca exista template-uri, daca unele clauze nu sunt clare, nu se aplica in cazul respectiv, sau au nevoie de modificari, ele trebuie clarificate si modificate inainte de semnarea contractului. Altfel...se presupune ca ai citit si ai fost de acord cu contractul, in forma respectiva.

Deci, cu toate ca in cazul asta e posibil sa nu platesti nimic, conform contractului, da, trebuie sa achiti despagubiri.

Client Orange