la 15-03-2025 08:20 PM - editat ultima oară la 17-03-2025 08:58 AM de DanielaH
Am făcut o plata a facturii Orange România Communications pentru codul de abonat R2466413434620. Am introdus toate datele.... Și la final....am primit mesajul.... Plata neprocesata. Ori banii mi i-a luat din cont. Ce s-a întâmplat? Cer lămuriri. E-mail... De confirmare a plății nu am dar am dovada ca am plătit în Bt Pay! Un operator care m-ar putea ajuta?
la 15-03-2025 08:46 PM
Salutare!
Intră în aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator. Acolo le scrii și le atașezi dovada.
Sau le scrii din secțiunea Contact , mai jos în pagină, unde scrie Trimite-ne un mesaj.
La prima variantă ai.putea primi răspuns mâine, iar la cea de-a doua, de luni încolo.
Ai și varianta de a suna la 300/0374300300, mâine, după ora 9.00.
Baftă!
la 16-03-2025 01:17 PM
Salut,
Încearca sa contactezi și banca:
Pot exista mai multe motive pentru mesajul plata neprocesata:
De asemenea sumă poate fi blocată temporar.
Weekend plăcut!
17-03-2025 10:07 AM - editat 17-03-2025 10:08 AM
@andreiagafitei, ai luat legatura cu colegii noștri sau cu banca? S-a rezolvat situația cu plata?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor