anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot plăti pe factura în Google play

BogdanCio
Junior

Dau la plăti și abonamente, metode de plata, adaugă facturarea Orange activează și îmi spune ca "sms-ul pentru verificarea contului nu a putut fi trimis. Încearcă din nou". Am încercat de pe alte doua telefoane și tot asa spune. Numărul de Orange este fost telekom. 

1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din câte văd eu, acest serviciu este disponibil doar clienților Orange Romania. Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/

Deci dacă ai număr de Orange Romania Communications, probabil asta este cauza.

Îmi pare rău!

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Din câte văd eu, acest serviciu este disponibil doar clienților Orange Romania. Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/

Deci dacă ai număr de Orange Romania Communications, probabil asta este cauza.

Îmi pare rău!

BogdanCio
Junior

Da probabil. Cu un prepay merge dacă este creditul necesar? 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Din câte observ acolo, în link-ul pe care ți l-am pus anterior, da, se poate.

Baftă!

BogdanCio
Junior

Da da scuze. Multumesc pentru răspunsuri 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Cu mare plăcere!