la 05-12-2022 07:35 PM
Dau la plăti și abonamente, metode de plata, adaugă facturarea Orange activează și îmi spune ca "sms-ul pentru verificarea contului nu a putut fi trimis. Încearcă din nou". Am încercat de pe alte doua telefoane și tot asa spune. Numărul de Orange este fost telekom.
05-12-2022 07:44 PM - editat 05-12-2022 07:47 PM
Salutare!
Din câte văd eu, acest serviciu este disponibil doar clienților Orange Romania. Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/
Deci dacă ai număr de Orange Romania Communications, probabil asta este cauza.
Îmi pare rău!
05-12-2022 07:44 PM - editat 05-12-2022 07:47 PM
Salutare!
Din câte văd eu, acest serviciu este disponibil doar clienților Orange Romania. Ai detalii aici:
https://www.orange.ro/aplicatii/aplicatii-android/
Deci dacă ai număr de Orange Romania Communications, probabil asta este cauza.
Îmi pare rău!
la 05-12-2022 07:50 PM
Da probabil. Cu un prepay merge dacă este creditul necesar?
05-12-2022 07:51 PM - editat 05-12-2022 07:56 PM
Din câte observ acolo, în link-ul pe care ți l-am pus anterior, da, se poate.
Baftă!
la 05-12-2022 07:52 PM
Da da scuze. Multumesc pentru răspunsuri
la 05-12-2022 07:57 PM
Cu mare plăcere!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor