la 20-06-2023 08:10 AM - editat ultima oară la 20-06-2023 09:06 AM de DanielaH
Am platiti cu cardul de PFA factura la Orange si nu am primit confirmarea pe email efectuarea platii! Pina acum primeam pe email in fiecare luna acesta confirmare, luna aceasta nu am primit si am nevoie pentru contabilitate! Unde gasesc confirmarea platii imi cere contabilul?
la 20-06-2023 08:22 AM
@lerod: Găsești confirmarea plății facturii în extrasul de cont aferent cardului cu care ai efectuat plata. Data pe extras posibil să fie la vreo 3-4 zile după ziua plății cu cardul.
la 20-06-2023 08:43 AM
Buna lerod,
Incearca sa verifici in spam, poate din greseala a ajuns acolo. Verifica si in email efectuand o cautare dupa sintagma "detalii plata online".
Daca nu, dupa cum a zis si FLo1, poti regasi in istoricul platilor din contul/cardul cu care ai efectuat plata, fie daca ai o aplicatie online, fie daca ceri un extras de la banca.
Zi cu soare!🌞
la 20-06-2023 09:26 AM
Multumesc pentru raspuns ...am cautat în SPAM dar nu este.....de ce pina acum de 4 ani primeam aceasta confirmare luna de luna si acum nu am primit? nu am schimbat banca nu am adus nici o modificare contului de orange! In axtrasul de cont există tranzacția dar contabilei ii trebuie si confirmarea de la orange!
20-06-2023 09:49 AM - editat 20-06-2023 09:50 AM
Folosesti adresa de gmail pentru confirmare? Sau indiferent de domeniul folosit, poate din lipsa de spatiu, nu primesti email-uri, poti testa, trimitandu-ti un email.
In alta ordine de idei, problema e recurenta sau doar luna asta s-a intamplat sa nu primesti confirmare?
la 20-06-2023 10:05 AM
Salut!
Poate este a fost o eroare de transmisie. Daca plata apare in extras, e la fel de valabila ca si confirmarea.
Poti cere, prin mail, confirmarea ca plata a fost receptionata de Orange (evident, trebuie sa pui la dispozitie copie dupa plata pentru a putea identifica mai bine plata respecitva), dar va fi nevoie de ceva timp.
la 20-06-2023 10:52 AM
La ce adresa de email pot sa cer confirmarea platii?
20-06-2023 10:59 AM - editat 20-06-2023 11:00 AM
In josul paginii (stanga -> jos) ai "Contact". Foloseste-l cu incredere. La mine a mers de fiecare data (in orice situatie). Doar sa ceri la subiect ("am nevoie de confirmarea de incasare pentru plata ... [de preferat detalierea de pe extrasul de cont]" sau ceva de genul asta).
PS: contabilitatea de ce cere in mod express confirmarea de plata? Ai platit cu alt card decat cel folosit de PFA? La mine, in conta, daca se plateaste vreo factura cu alt card decat al firmei, simpla dovada a platii (copie dupa OP sau din extras) este indeajuns. In cazul exceptional in care nu se face decont (542), se firma emite o adresa de prin care se cere plata catre furnizorul X, dar plata este facuta de cineva care nu-si are inchis decontul.
la 20-06-2023 11:15 AM
Am folosit...... de vreo trei patru ori am trimis ce mi-ai zis, în zile diferite dar din pacate nu m-a contactat nimeni. Am trimis și saptamîna trecuta și nimic....nimeni nu m-a intrebat de problema mea!
la 20-06-2023 11:18 AM
Probabil va trebui sa astepti cele 30 de zile pentru raspuns. Cred ca o singura data am stat aproape 3 saptamani sa astept un raspuns, dar nu imi ardea buza.
la 20-06-2023 10:03 AM
Adresa de email functioneaza de la orange...primesc aceste notificari....Da doar luna asta s-a intîmplat
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor