anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Contract majorat

Nikulae
Începător

Dețin echipamente și servicii Orange fix in baza unui contract ,suma de plata era de 52 lei,de aproximativ 2 luni suma fost majorată fără acord la 75 lei .Ce pot face in această situație?

4 Răspunsuri 4

delfinas
#StarMember

Nikulae, bun venit in Comunitate!!!

Daca te uiti pe factura de acum 2-3 luni, o sa vezi undeva ca esti avertizat ca fiecare seviciu pe care il ai de la Orange se va scumpi cu un euro si ca aveai o luna la dispozitie sa renunti la contract, daca nu esti de acord. Acum e cam tarziu, dar poti incerca sa suni la ei si sa ceri o renegociere.

Pololică
#StarMember

Salut!

Compara ultimile doua facturi inainte de majorare cu doua facturi de dupa majorare (de preferat sa ai ca referinta chiar prima factura cu pret marit si doua inainte si doua dupa).

Eventual, verifica sa vezi daca ai avut reduceri care s-au terminat in perioada reclamata.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Vezi să nu ți se fi majorat cu câte un euro pe serviciu. A fost anunțată pe ultima factură, înainte de majorare. De asemenea, dacă ai pachetul Esențial, posibil să fi avut pachetul Sport gratis primele 2 luni, iar în continuare vine pe bani. Sigur poți cere renunțarea la acest pachet prin apel la 300 sau 0374300300.

De asemenea, în primele 2 luni, ai pachetul Norton antivirus gratuit, după care este pe bani. E vorba despre pachetul de internet care are acest pachet antivirus.

Ai detalii aici:

https://www.orange.ro/norton-security-online-antivirus/

 Cum îl dezactivezi?

,,Dacă ești utilizator de servicii mobile, poți dezactiva serviciul printr-un apel la 300, Serviciul Clienți, din contul tău My Orange sau în orice Orange shop. În plus, dacă ești utilizator de servicii fixe, îți punem la dispoziție numărul 3508, către care poți trimite un SMS cu textul ‘’Norton’’, de pe numărul tău de mobil. Atenție: dacă pe un cont există mai multe opțiuni Norton Security Online, dezactivarea se va putea realiza din My Orange, prin apel la serviciul clienți 300 sau în orice magazin Orange."

Baftă multă!

Marcel1
Junior entuziast

Simplu: reziliere contract eu am dus azi echipamentele de internet si TV  in SHOP si am reziliat la zi si aceste ultime 2 contracte.  Chiar daca tot eu a trebuit sa platesc taxa de reziliere.

Dupa 6 luni de zine in care am incercat din rasputeri sa negociez ceva . . . .

Am portat 4 numere de mobil la Digi direct.

Aia cu negocierea e vrajeala, nu te baga nimeni in seama, isi bat joc de tine, ca nu ai citit bine, ca nu ai inteles ca 1 Euro e de fapt mai multi Euro : vad ca si la tine 1 Euro = vre 23 de lei .

Se pare ca vor sa inchida businessul pe Romania . Isi bat joc de clienti la greu.