la 11-04-2023 02:55 PM - editat ultima oară la 11-04-2023 03:04 PM de DanielaH
Bună, eu am abonament cu Telekom acum devenita Orange și de la 50 lei cât era abonamentul (menționez doar pt TV prin satelit) s-a majorat la 70 acum a depășit 80 lei. Cum este posibil? Și de ce să adaugi opțiune se poate online, dar să ștergi sau chiar să renunți nu se poate? Abia aștept ca în vară să ajung în România să-l ÎNCHID de tot. Așa servicii nu am nevoie. Sunt multe alte firme mai oneste ca ei care nu schimba prețul când vor .
la 11-04-2023 03:01 PM
Salutare!
Probabil ți s-a mărit factura cu 1 euro și au expirat anumite reduceri pe care le-ai avut pe o anumită perioadă.
Poți să-i contactezi din pagina de contact:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Îi întrebi despre tot ceea ce te interesează și sunt sigur că veți găsi o cale de comunicare.
Baftă!
la 11-04-2023 03:24 PM
Salut!
Pe ultimile facturi ai ceva scris? Ai optiuni gratuite care au expirat (Netflix, HBO Max, )?
la 11-04-2023 04:03 PM
Valentina, bun venit in Comunitate!!!
Optiunea aceea adaugata, in valoare de 1.18 euro, este o marire a abonamentului pt fiecare serviciu avut de la Orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor