anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Factura marita abonament cu Telekom

ValentinaS
Începător

Bună, eu am abonament cu Telekom acum devenita Orange și de la 50 lei cât era abonamentul (menționez doar pt TV prin satelit) s-a majorat la 70 acum a depășit 80 lei. Cum este posibil?  Și de ce să adaugi opțiune se poate online, dar să ștergi sau chiar să renunți nu se poate? Abia aștept ca în vară să ajung în România să-l ÎNCHID de tot. Așa servicii nu am nevoie. Sunt multe alte firme mai oneste ca ei care nu schimba prețul când vor .

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Probabil ți s-a mărit factura cu 1 euro și au expirat anumite reduceri pe care le-ai avut pe o anumită perioadă.

Poți să-i contactezi din pagina de contact:

https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask

Îi întrebi despre tot ceea ce te interesează și sunt sigur că veți găsi o cale de comunicare.

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salut!

Pe ultimile facturi ai ceva scris? Ai optiuni gratuite care au expirat (Netflix, HBO Max, )?

delfinas
#StarMember

Valentina, bun venit in Comunitate!!!

Optiunea aceea adaugata, in valoare de 1.18 euro, este o marire a abonamentului pt fiecare serviciu avut de la Orange.