la 03-01-2023 11:34 AM - editat ultima oară la 03-01-2023 12:08 PM de GeorgianaD
Cum pot confirma plata facturii, am platit.o si inca apare pe aplicatie suspendat
la 03-01-2023 11:47 AM - editat ultima oară la 12-02-2024 11:12 AM de DanielaH
Ai aici toate detaliile: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
Concret:
"Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată.
Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."
la 03-01-2023 12:44 PM
Am un total de 20 de min in care am facut ce mi.a spus robotul,dar de consultant eu nu am dat
03-01-2023 12:47 PM - editat 03-01-2023 12:48 PM
Incearca ramura 1-1-1-0. Indiferent despre ce vorbeste robotul. Ideea e sa te transfere la un operator. De acolo te descurci.
la 10-09-2023 11:55 PM
In mod normal se actualizează instant plata iar serviciile se reconecteaza in aproximativ 30 de minute . Dacă e vorba de telefon trebuie repornit, dacă alt serviciu trebuie repornit modemul/receiverul etc. Nu este o regulă dar e mai sigur ca se va reconecta. Sau in Call Center dacă nu merge așa .
la 08-02-2023 11:07 PM
Buna seara alalaieri am platit factura telekom dar mi a tras din ce trebuie factura orange
la 09-02-2023 09:53 AM
Salutare, @Melinda1 ! Bine ai venit în Comunitatea Orange! Ne poți ajuta cu mai multe detalii? Ai plătit factura pentru Orange Romania Communications? Prin ce modalitate ai făcut plata?
la 01-07-2024 12:36 PM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor