la 03-01-2023 11:34 AM - editat ultima oară la 03-01-2023 12:08 PM de GeorgianaD
Cum pot confirma plata facturii, am platit.o si inca apare pe aplicatie suspendat
la 03-01-2023 11:47 AM - editat ultima oară la 12-02-2024 11:12 AM de DanielaH
Ai aici toate detaliile: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
Concret:
"Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată.
Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."
03-01-2023 11:44 AM - editat 03-01-2023 11:45 AM
Salutare, @Ioana11
"inca apare pe aplicatie suspendat" - sa inteleg ca este vorba despre plata pentru un abonament care a fost suspendat?
la 03-01-2023 11:45 AM
Da
la 03-01-2023 11:47 AM - editat ultima oară la 12-02-2024 11:12 AM de DanielaH
Ai aici toate detaliile: https://www.orange.ro/help/cum-se-reconecteaz-abonamentul-meu-dup-efectuarea-plii-16
Concret:
"Dacă ești client Orange Romania Communications află aici cum se face reconectarea serviciilor suspendate pentru neplată.
Dacă ești client Orange, trebuie să știi că reconectarea unui abonament suspendat pentru neplată se poate face doar după plata integrală a sumelor restante.
Dacă ai efectuat plata din contul tău My Orange, fără autentificare sau la unul dintre magazinele noastre ori ale partenerilor noştri, reconectarea se va face pe loc şi nu mai este nevoie să faci confirmarea acestei plați
În cazul în care ai folosit o altă metodă de plată, te rugăm să confirmi plata prin una dintre modalităţile descrise aici şi să soliciţi reconectarea abonamentului tău. În momentul reconectării, vei primi un SMS de confirmare."
la 03-01-2023 11:48 AM
Plata a fost facuta direct din MyOrange?
la 03-01-2023 11:51 AM
Prin My orange am platit,am platit suma toata care era ,si degeaba am sunat doar robotul intra,confirmarea imi spune ca este facuta,sunt in Cipru,nu stiu ce altceva as putea face
la 03-01-2023 11:52 AM
Incercati sa discutati cu un operator prin Chat Djingo disponibil aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
la 03-01-2023 12:03 PM
Am discuta,mi s.a spus ca fac parte din orange romania comunication,si mi.au dat nr de tel 300 si inca unul,acolo mi se spune ca este facuta deja o confimare a platii
la 03-01-2023 12:08 PM
Atunci poate ca mai dureaza putin pana se va actualiza si in cont.
Cand a fost facuta plata?
la 03-01-2023 12:18 PM
E foarte ciudat ,am facut plata la 6 dimineata,si pana la ora asta nimic
la 03-01-2023 12:23 PM
Pentru confirmarea platii:
1. daca esti client Orange Romania, trimite un email cu dovada platii la adresa: plati@orange.ro
2. daca esti client Orange Romania Communications, acceseaza pagina asta.
la 03-01-2023 12:31 PM
Am trimis la primul email,la al doilea link daca intru imi cere sa pun un nr de telefon valid,iar noi nu avem decat de strainatate si nu.l accepta
03-01-2023 12:37 PM - editat 03-01-2023 12:39 PM
Cred ca poti sa pui un numar generic (de exemplu 0700000000). Nu stiu de ce au pus numarul de telefon ca si camp obligatoriu acolo. Banuiesc ca nu ai si servicii de voce in abonament, nu? Pana la urma, e irelevant numarul de telefon. Au email, cod de abonat, o multime de alte detalii dupa care pot face identificarea abonamentului. Numarul de telefon nu ar trebui sa fie obligatoriu in cazul asta. Si, atata timp cat nu ai si servicii de voce, nu doar ca nu poti oferi numarul tau de telefon (pentru ca nu accepta format international, dar e si irelevant ce numar de telefon folosesti.
la 03-01-2023 12:38 PM
Nu, abonament normal si simplu pt strainatate,am pus un nr de tel,cazul inca apare nerezolvat,Multumesc
la 03-01-2023 12:41 PM
Ok, Doamne ajuta sa se rezolve repede! 🙂
Ca idee, ai putea incerca sa iei legatura telefonic cu un consultant (s-ar putea sa fie un pic mai rapid asa), la numarul +40 374 300 300 (apelabil de oriunde, inclusiv din strainatate).
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor