Doua companii Orange și Orange communications
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2025 07:59 PM - editat ultima oară la 23-02-2025 08:45 PM de delfinas
Inca exista doua companii Orange in continuare, adică ORO și OROC. Pe plan fiscal e numai una, dar in rest totul a rămas la fel. Calitatea internetului e diferita, grila tv diferită, numai preturile la abonamente sunt la fel.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
24-01-2025 08:11 PM - editat 24-01-2025 08:36 PM
Salut,
Așa vor rămâne în continuare pentru foarte mult timp.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-01-2025 09:12 PM - editat ultima oară la 23-02-2025 08:48 PM de delfinas
Daca vor continua așa, se va alege praful de Orange in Romania. Au cumpărat fostul Telekom degeaba, se pare că au ajuns la fundul sacului, nu mai au bani de investit, nu sunt in stare să organizeze o singura grila tv peste tot. Se pare că astăzi au introdus posturi in grila tv Orange rețea proprie, dar nu și in rețeaua fostului Telekom.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2025 07:46 AM
Salutare!
Mă gândesc că procesul respectiv este în plină desfășurare, pentru că unificarea se dorește. Dacă se putea face repede, se făcea cu siguranță, dar probabil că nu se poate.
Referitor la canale noi, eu nu văd niciunul. Și sunt pe infrastructura proprie.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2025 08:12 AM
Orange dezvoltă foarte lent și rețeaua 5G și asta poate fi un minus pentru un furnizor ce ocupă locul 1 în România.
Dacă pe partea de servicii fixe pot înțelege această întârziere a "unificării", pe partea de servicii mobile nu au nici o scuză.
Orange să pună mâna să găsească soluții pentru solicitările clienților Oroc pe partea de servicii mobile (cel puțin pentru cei care le solicită).
Pe partea de TV nu știu despre ce canale vorbești, însă o soluție de compromis ar fi oferirea acelor canale gratis prin intermediul aplicației Orange TV GO.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2025 09:30 AM - editat ultima oară la 23-02-2025 08:49 PM de delfinas
Astea sunt posturile care se pare că sunt pe cablu, pe rețeaua de fibra ORO de săptămâna asta.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-01-2025 09:52 AM - editat 25-01-2025 09:56 AM
Singurul care funcționează este Boom tv HD, pe 727, celelalte sunt cu ecran negru. Probabil e o chestiune de timp până apar și la fostul OROC.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-01-2025 10:02 AM - editat 25-01-2025 10:09 AM
Cel mai probabil sunt in testare.
Nu ar fi nici un motiv ca acestea sa nu apară și în grila Oroc in viitorul apropiat.
Două departamente echivalează cu doua viteze.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2025 10:22 AM - editat ultima oară la 23-02-2025 08:50 PM de delfinas
Angajații Orange de la fostul Telekom habar nu au ce posturi tv sunt in grila tv Orange și daca sunt introduse și la OROC și la ORO.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2025 11:57 AM
Eu cred că vor intra curând si în grila Oroc după finalizarea testărilor.
In caz că va dura un pic mai mult, nu ar strica sa permită accesul gratuit la aceste canale prin Orange TV Go până le vor introduce în grila.
Cât despre operatori, trebuie să-i înțelegi și pe ei; răspund în funcție de informațiile pe care le au.
Fa solicitările prin formularul de contact pentru a obține un răspuns mai avizat.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 25-01-2025 12:05 PM - editat ultima oară la 23-02-2025 08:50 PM de delfinas
Daca le scrii, Il iau pe nu In brațe și spun că nu știu nimic.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
25-01-2025 05:57 PM - editat 25-01-2025 09:35 PM
@Gica53 după experiența avuta astăzi cu serviciul clienți Orange pe chat, pot spune că sunt "praf".
Patru operatori diferiți nu au știut decât să îmi de-a răspunsuri copiate de pe site-ul Orange.
Acestor operatori le lipsește curajul de a recunoaște că nu știu răspunsul la anumite întrebări (poți răspunde "ne vom interesa și vom reveni cu un răspuns" decât să dai informații eronate ).
Orange va pierde foarte mult daca nu schimba ceva pe partea de chat.
Poate am nimerit elita in weekend.🙂
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-01-2025 05:11 AM
Mai rău se poate sa te lase să vorbești singur și să închidă apelul daca nu știu să răspundă la întrebarea pusă de tine că client
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-01-2025 05:38 AM
Am avut noroc, al 7-lea operator a hotărât să îmi deschidă o sesizare.
Bineînțeles, după ce i-am cerut să-mi spună dacă poate rezolva problema sau trebui sa comunic cu Orange prin alte metode.
