la 31-10-2024 06:02 PM
Cum reușesc sa obțin factura dacă am închis abonamentul?
la 31-10-2024 07:37 PM
@Ovi4: Dacă este în format fizic, ”ultima factură” trebuie să o primești normal, pe poștă. Dacă este electronic, atunci, odată cu închiderea abonamentului se încheie și contul. Urmarea este că factura o vei plăti OFFLINE, adică nu dintr-un cont MyOrange, cel mai sigur dintr-un OrangeShop.
la 31-10-2024 06:27 PM
Te poți deplasa într-un Orange shop unde vei primi ajutorul necesar.
Poți suna la Orange (0374300300) pentru detalii despre ultima factura și soliciți trimiterea pe email.
In mod normal ar trebui sa o primești pe email daca ai optat pentru acest mod.
31-10-2024 06:37 PM - editat 31-10-2024 06:37 PM
Nu mai ai acces nici la contul orange sa o descarci de pe site sau din aplicatie?
la 31-10-2024 07:37 PM
@Ovi4: Dacă este în format fizic, ”ultima factură” trebuie să o primești normal, pe poștă. Dacă este electronic, atunci, odată cu închiderea abonamentului se încheie și contul. Urmarea este că factura o vei plăti OFFLINE, adică nu dintr-un cont MyOrange, cel mai sigur dintr-un OrangeShop.
31-10-2024 07:41 PM - editat 31-10-2024 07:43 PM
Salutare!
Scrie-le din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și ceri să primești pe email sau prin alte mijloace ( poștă, etc).
Ai aici mai multe metode de a-și contacta.
Baftă!
la 04-11-2024 09:36 AM
@Ovi4, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu factura?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor