anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum pot intra in posesia facturii

Ovi4
Începător

Cum reușesc sa obțin factura dacă am închis abonamentul?

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember

@Ovi4: Dacă este în format fizic, ”ultima factură” trebuie să o primești normal, pe poștă. Dacă este electronic, atunci, odată cu închiderea abonamentului se încheie și contul. Urmarea este că factura o vei plăti OFFLINE, adică nu dintr-un cont MyOrange, cel mai sigur dintr-un OrangeShop. 

Vizualizare soluţie în postul original

5 Răspunsuri 5

MihaiC99
Junior entuziast

Te poți deplasa într-un Orange shop unde vei primi ajutorul necesar.

Poți suna la Orange (0374300300) pentru detalii despre ultima factura și soliciți trimiterea pe email.

In mod normal ar trebui sa o primești pe email daca ai optat pentru acest mod.

onlysli
Junior entuziast

Nu mai ai acces nici la contul orange sa o descarci de pe site sau din aplicatie?

FLo1
#StarMember

@Ovi4: Dacă este în format fizic, ”ultima factură” trebuie să o primești normal, pe poștă. Dacă este electronic, atunci, odată cu închiderea abonamentului se încheie și contul. Urmarea este că factura o vei plăti OFFLINE, adică nu dintr-un cont MyOrange, cel mai sigur dintr-un OrangeShop. 

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Scrie-le din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și ceri să primești pe email sau prin alte mijloace ( poștă, etc).

Ai aici  mai multe metode de a-și contacta.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@Ovi4, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația cu factura?