Cum dau de un operator uman?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 02:58 PM
Buna ziua! nu detin abonament Orange.am doar o plata lunara "chirie echipamente" despre care as vrea sa aflu mai multe detalii- vreau sa aflu conditiile acelui contract in baza caruia platesc lunar, si de ce s-a dublat brusc suma lunara in iunie 2023. avand in vedere ca nu ma pot deplasa personal la un magazin (picior rupt) cum pot comunica direct cu cineva sa imi dea informatiile? numerele de pe site duc doar la roboti,chatbotul imi spune azi de 10 ori ca sa apelez aceleasi numere ca nu au operator disponibil, pe facebook primesc raspunsuri vagi despre aceleasi numere de telefon care nu duc la un operator uman.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 03:00 PM
Salutare!
Apelezi la 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0.
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 03:28 PM
nu merge! dupa 1-1 cere cod abonat/nr telefon, si eu nu am nici nr orange nici cod abonat pe tipul asta de factura. aveti ceva verificat sa ma duca la un operator?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 03:36 PM
Încearcă altă variantă, asemănătoare. Eu am telefon Orange, dar știu că alții intră cu o combinație de genul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 03:56 PM
am incercat toate combinatiile din meniu la nr 0374 300 300- nu duc la operator. un sfat realmente util gasesc aici? sa nu imi ceara nr de telefon "10 cifre si incepe cu 0" ca nu am

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
26-06-2023 03:47 PM - editat 26-06-2023 03:48 PM
Dacă nu reușești, intri pe Chat Djingo, de aici:
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Și alegi ramura ,,transfer operator".
Baftă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:00 PM
am intrat de 11 ori pe chat djingo. duce la acelasi mesaj inutil. sunteti aici sa ajutati sau sa ne duceti pe aceleasi ramuri care nu ajuta la nimic? am pierdut 5h sa caut raspunsuri azi si nimeni nu e in capacitate sa ofere informatii utile

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:02 PM
Îmi pare rău, la mine merge in combinațiile respective. Noi nu suntem de la Orange, ci simpli clienți care incercăm doar să ajutăm.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:12 PM
nu mai puneti solutii neverificate recent, incurcati lumea

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
26-06-2023 03:57 PM - editat 26-06-2023 03:58 PM
Salut @NicoLeta181,
Apelează 0374300300 si apoi formează tastele 1212, așteaptă ca robotul sa spună ce are de spus si mai apoi apasă fiecare tasta din secvența menționata de mine. Introduci CNP si apeși tasta #. Urmează sa confirmi CNP cu tasta 1, apoi apasă 222 si apoi 0 după ce asculți ce zice robotul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
26-06-2023 04:10 PM - editat 26-06-2023 04:14 PM
"codul tau numeric personal nu a putut fi identificat in sistemul nostru" si ati pus gresit calea, este 1 2 1 1 2 apropo. ma poate ajuta cineva cu adevarat sau tb sa sun la anpc ca nu dau de un operator sub nici o forma? btw am incercat de 2 ori, sa ma asigur ca am introdus corect cnp-ul.sa nu iasa cu comentarii

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:14 PM
@NicoLeta181, eu am testat si la mine funcționează așa cum ti-am spus mai sus. Singura soluție valabila pentru tine rămâne sa trimiți un mesaj din secțiunea contact, multa bafta! https://www.orange.ro/contact/
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:15 PM
firma de 2 lei! sa nu gasesti un operator.am trimis mail la contact azi dimineata, nu s-a grabit nimeni pana acum sa ma contacteze. oare cat va trebui sa astept?

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:19 PM
Verifica-ti adresa de email, ti-a fost comunicat acolo un termen de răspuns pentru solicitarea ta.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 26-06-2023 04:21 PM
"in cel mai scurt timp" poate fi considerat termen de raspuns?..
