la 23-02-2023 10:11 PM
Am nevoie de o adresă de email pt o sesizare. Exact!!
Se pare că a trebuit să ajung aici pt a o obține (sper).. A fost imposibil să găsesc în contul meu Orange. Mi se cere codul de client - pe care nu pot decât să îl bănuiesc - și apoi mi se spune că nu e valid...
la 23-02-2023 10:21 PM
Alina Monica, bun venit in Comunitate!!!
Poti sa ne spui ce problema ai? Poate te ajuta cineva din Comunitate.
Aici ai mai multe metode de contact, unde gasesti si un formular pt email: https://www.orange.ro/contact/
la 23-02-2023 10:21 PM
Alina Monica, bun venit in Comunitate!!!
Poti sa ne spui ce problema ai? Poate te ajuta cineva din Comunitate.
Aici ai mai multe metode de contact, unde gasesti si un formular pt email: https://www.orange.ro/contact/
23-02-2023 10:30 PM - editat 23-02-2023 10:30 PM
@Alina-Monica: Ca și client OROC (fost Telekom) poți accesa acest link pentru a trimite sesizări sau alte tipuri de solicitări:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
De asemenea, această interfață este accesibilă și din contul MyOrange, selectând client Orange Romania Communication. Dacă nu ai cont MyOrange îți poți crea unul aici. Dacă nu știi cum să adaugi serviciile OROC în contul tău MyOrange, urmărește acest tutorial. Succes. Codul tău de client îl găsești cu siguranță menționat pe factură.
la 24-02-2023 05:30 AM
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor