la 09-11-2023 03:42 PM
Voi cum treceti de inutilitatea aia de bot? Care iti inchide conversat la fiecare 3-4 minute daca nu scrii nimic in timp ce astepti sa fii transferat la un operator? Cel mai inutil lucru posibil. Practic nu poti face altceva decat sa stai in permanenta cu ochii pe chat si sa scrii cate o litera sau un punct ca sa intrii in legatura cu cineva. O prostie absoluta !
la 09-11-2023 03:54 PM
Scrie ca mesaj Operator si vei fi redirectionat catre un consultant disponibil si bineinteles sa fie in timpul orelor de program.
la 09-11-2023 03:57 PM
am incercat de 20 de ori. Dar degeaba. Si pana ma preia operatorul...daca nu scriu nimic...in 3-4 minute imi inchide conversatia. Mi se pare o inutilitate crasa
09-11-2023 04:00 PM - editat 09-11-2023 04:02 PM
Posibil sa nu fie nimeni disponibil in momentul respectiv. Si atunci, ca sa nu te tina in asteptare prea mult, inchide conversatia. Sau...considera ca poate nu mai esti acolo.
Mie unul nu mi s-a intamplat niciodata. Dar doar de confirmare, vorbim de chat-ul djingo de aici, da? Nu din aplicatia My Orange.
la 09-11-2023 04:04 PM
Salutare!
Eu aleg ,,transfer la operator" și apoi scriu mesajul dorit pe larg. Bine, de regulă am pregătit ceea ce doresc să scriu. Mai dă și rateuri , din păcate. Deci fă așa: scrii un mesaj simplu la început și apoi alege ,, transfer operator " ( sau ceva de genul" și ulterior detaliezi problema. Și dacă îți mai apare ceva gen ,,dorești să închei convorbirea" sau ,,continuă".
Baftă!
la 09-11-2023 04:26 PM
Da rateuri des. Trebuie sa fii atent sa dai continua. Te intreaba asta la fiecare 3 minute. Daca nu dai iti inchide convorbirea si o iei de la cap. Practic tu trebuie sa stai aproape permanent cu ochii pe chat...
09-11-2023 04:31 PM - editat 09-11-2023 04:33 PM
Am incercat mai devreme. A intrat un consultant in mai putin de 1 minut (sub 30 de secunde).
Esti sigur ca ai intrat de pe web (link-ul de mai sus)? Nu trebuie decat sa scrii "transfer operator". S-ar puta sa fie nevoie sa repeti, pentru ca initial o sa incerce sa te ajute el. Dar la a doua incercare, ar trebui sa te transfere la un operator uman.
la 09-11-2023 04:32 PM
Da. Doar ca o fac din afara. Am IP strain. Oare asta sa fie problema?
la 09-11-2023 04:33 PM
Foarte posibil. Incearca cu un VPN de RO.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor