la 10-06-2025 08:05 PM - editat ultima oară la 11-06-2025 12:55 AM de delfinas
Orange permite încheierea unui nou abonament doar prin un simplu click din contul meu . De ce nu este posibil și rezilierea abonamentului prin un simplu click ? Consumatorul trebuie să treacă prin N telefoane cu consultați care nu răspund eficient la nevoile consumatorilor. Va rog să îmbunătățiți acest aspect pentru a fi customer friendly.
Cum pot rezilia un contract la expirarea abonamentului de 2 ani cel mai simplu ?
10-06-2025 08:10 PM - editat 10-06-2025 10:49 PM
Salutare!
Cel mai simplu este explicat in linkul de mai jos:
https://www.orange.ro/help/cum-reziliez-un-abonament-orange-
Pentru a închide abonamentul Orange, trimite o solicitare de închidere a abonamentului cu 30 de zile înainte de expirarea perioadei minime contractuale prin chat, telefonic sau prin prezentarea într-un magazin fizic.
la 10-06-2025 10:08 PM
Salutare!
Depui cererea de reziliere cu 30 de zile înainte de expirarea contractului din Chat Djingo sau din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi alegi reziliere contract ( dacă îți apare varianta)?sau transfer operator.
Din păcate, nu este tot așa de simplu, dar se poate rezilia și online, fără probleme!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor