la 20-01-2025 12:00 PM
Vă salut! La mulți ani! Am o nedumerire legată de rezilierea unui contract de TV și internet (fix, desigur). Am încheiat un contract pentru fiica mea la un apartament închiriat în Iași. Între timp s-a mutat la București( stă tot cu chirie, nu și a făcut mutație). Anyway, ideea e ca am sunat acum ceva vreme la cei de la Orange și domnișoara cu care am vorbit atunci (dacă am priceput eu bine) mi a spus că nu trebuie să plătesc nici o taxa sau penalitate, doar să trimit la ei copie după buletin care să demonstreze că la noul domiciliu nu există infrastructura Orange plus cerere de reziliere. Am trimis e mail așa cum m a învățat respectiva operatoare și astăzi m am trezit contactat de un domn de la Orange care mi a explicat ca trebuie să achit o taxa de reziliere de vreo 300 și un pic, că nu am înțeles eu bine, ca doar dacă îmi instalam la noua adresă eram scutit de taxa de instalare. Acum, că m am mai liniștit nițel (că m am enervat cumplit), vă întreb și pe voi : aveți idee cum stau lucrurile în asemenea situații, e posibil să se fi înșelat vreunul dintre cei cu care am vorbit? Să mai cer și a treia opinie de la Orange? 😊Mulțumesc anticipat!
la 20-01-2025 12:13 PM
Eusebio, imi pare rau pt situatie!
S-ar putea ca domnul sa aiba dreptate. Fara mutatie si/sau contract de inchiriere e greu sa dovedesti ca reziliezi contractul pt ca a schimbat domiciliul, mai ales ca nu ceri mutarea serviciilor la alta adresa
la 20-01-2025 12:28 PM
Salutare!
Imi pare rau de de informare, dar nu rezilierea era cheia, ci TRANSFERUL abonamentului la noua infrastructura. Daca nu exista, se deconecta fara probleme.
Rugaminte: vezi daca poti anula rezilierea si sa poti muta abonamentul la noua adresa (daca asta se doreste).
la 20-01-2025 01:12 PM
Păi, exact aici este problema. Noua locație are instalat deja un alt operator și nici nu are infrastructura pentru Orange. Deci, nu-mi rămâne decât varianta rezilierii contractului. Eu mă întrebam dacă, în acest context, aș putea fi scutit de taxa de reziliere?!? Mulțumesc, oricum, pentru răspunsuri și pt sfaturile voastre! Numai bine vă doresc!
la 20-01-2025 01:32 PM
Rezilierea intervine prin prisma imposibilitatii furnizarii serviciilor fixe (stiu, suna a limbaj de lemn). Este irelevant daca este sau nu alt furnizor, cat daca Orange poate furniza acolo servicii.
Taxa de reziliere devine inexistanta daca nu se pot furniza serviciile la noua adresa (e ca si cum ai vrea sa alimentezi cu carburant de la o benzinarie inexistenta).
PS: taxa de reziliere (de fapt, inapoierea reducerilor si bonusurilor primite) se aplica doar cand nu este de vina furnizorul ca respectivul contract este reziliat. Din moment ce nu se pot executa serviciile (nu te pot cabla), nu au ce taxa de reziliere sa ceara.
la 20-01-2025 01:01 PM
Salutare!
Ideal ar fi să se poată muta serviciile respective la noua adresă. Dacă nu există această posibilitate, ar trebui reziliat serviciul. Mie așa mi s-a spus când m-am mutat ( nu cu chirie).
Baftă!
la 20-01-2025 01:07 PM
Corect, dar presupun ca ai cerut mutarea (transferul) serviciilor fixe de la adresa veche la cea noua. Evident, se muta in masura disponibilitatii serviciilor. Nu se pot oferi serviciile, contractul se reziliaza fara probleme (cu conditia sa nu se poata instala, nu ca nu mai le vrea clientul). Important sa exista "o hartie la mana".
20-01-2025 01:12 PM - editat 20-01-2025 01:12 PM
La noua adresa exista posibilitatea mutării serviciilor?
Daca există și ați refuzat (sau nu doriți) mutarea serviciilor este normal să plătiți taxe de reziliere.
la 20-01-2025 01:17 PM
Nu există. Și cred că asta am să fac : solicit mutarea serviciilor la noua adresă. 🤝
la 20-01-2025 01:28 PM
Daca nu exista infrastructura Orange in acel loc, cum transferi serviciile? Si fara mutatie pe buletin, nu poti dovedi ca fiica s-a mutat acolo si, pe cale de consecinta, sa puteti rezilia contractul.
la 20-01-2025 01:34 PM
Ar fi indeajuns "viza de flotant" si contractul de spatiu (chirie, de comodat, etc...) cu stampila ANAF. Fara ele nu stiu daca se poate face ceva
la 20-01-2025 01:38 PM
Putem renunța la contract, la cerere, cu condiția achitării taxei de reziliere de vreo 320 lei. Ideea e ca voiam să scap de acea taxa tocmai pt ca m am mutat într o locație care nu are infrastructura Orange (deci nu e vina mea ca nu pot ei asigura transferul serviciilor la noua adresă). Pentru asta, însă, așa cum spui, va trebui să fac dovada cu buletinul (dovada că m am mutat într un nou loc), și nici atunci nu sînt sigur că scap de taxa de reziliere. Încep să mă resemnez, lupta cu băncile sau cu corporațiile este asemănătoare cu cea dintre cetățean și cămătari. Mai ales într un stat ca al nostru. Să fim sănătoși!
20-01-2025 02:10 PM - editat 20-01-2025 02:46 PM
Cereți mutarea serviciilor atunci.
Mai multe detalii in PDF de mai jos:
la 20-01-2025 01:22 PM
Partea de suport tehnic de la Orange este praf total, de foarte multe ori oferă informații eronate.
Și eu efectiv am pățit de vreo 2 ori sa ii citesc la consultant de pe site și tot zicea ca nu e asa 😂
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor