la 27-12-2024 02:08 PM
Salut! Folosesc internet si TV de la Orange. Viteza masurata pe mobil la internet este de peste 100mbps la download, pare ok. Netflix: Pana de curand totul a fost ok. Dar, de cateva zile, a inceput sporadic sa apara pe unele din aparatele TV din casa, sau pe toate, eroarea 'You seem to be using a VPN or proxy.' Uneori dupa cateva incercari dispare, alteori eroarea persista. Enervant… Aveti vreo idee? Nu folosesc VPN, nici proxy.
la 27-12-2024 03:06 PM
Buna,
Contactează serviciul clienti Orange prin metodele uzuale pentru a vedea de ce IP-ul tau este asociat cu folosirea unui VPN.
la 27-12-2024 03:10 PM
27-12-2024 03:41 PM - editat 27-12-2024 03:41 PM
Vizionează și acest video poate te ajuta.
la 27-12-2024 04:39 PM
Multumesc de sugestii. Deocamdata problema a disparut (poate doar temporar) dupa o iesire si o reintrate in contul de Netflix. Revin cu informatii daca mai aflu ceva.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor