anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare Netflix: VPN sau Proxy?!

MMT
Junior

Salut! Folosesc internet si TV de la Orange. Viteza masurata pe mobil la internet este de peste 100mbps la download, pare ok. Netflix: Pana de curand totul a fost ok. Dar, de cateva zile, a inceput sporadic sa apara pe unele din aparatele TV din casa, sau pe toate, eroarea 'You seem to be using a VPN or proxy.' Uneori dupa cateva incercari dispare, alteori eroarea persista. Enervant… Aveti vreo idee? Nu folosesc VPN, nici proxy.

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Cunoscător

Buna,

Contactează serviciul clienti Orange prin metodele uzuale pentru a vedea de ce IP-ul tau este asociat cu folosirea unui VPN.

https://www.orange.ro/contact/ 

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @MMT! Bine ai revenit în Comunitatea Orange.

Încearcă, te rog recomandările de aici.

MihaiC99
Cunoscător

Vizionează și acest video poate te ajuta.

 

MMT
Junior

Multumesc de sugestii. Deocamdata problema a disparut (poate doar temporar) dupa o iesire si o reintrate in contul de Netflix. Revin cu informatii daca mai aflu ceva.