anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

reclamatii multe

adema
Începător
Buna ziua,
Am cateva intrebari punctuale:
1. unde se afla in site-ul dvs sectiunea de "sesizari si reclamatii" pentru ca nu o gasesc de o ora;
2. cat costa de fapt sa suni la deranjamente? Tocmai am fost facturata 40 lei fara TVA pentru deranjamentele produse de voi, prin apelarea la numarul 300 in intervalul orar 8-20. Acum constat ca nu e gratuit. Am sunat la numarul 300 pentru ca pe site-ul vostru scrie ca e gratuit. 40 lei cateva minute, sa ne intelegem !!
3. De ce am fost facturata 10 lei pentru IP fix pe firma cand angajatul vostru mi l-a bagat pe gat spunandu-mi de 3 ori ca este complet si absolut gratuit IP-ul fix la firme. Va rog sa depistati convorbirea audio in care mi se spune de trei ori ca este gratuit, dupa data activarii.
4. Mi s-au pus in factura taxe de instalare de 100 de euro, desi in contract pachetul vine cu 30 de euro taxa de instalare. Va rog sa refaceti facturile, nu sunt de acord cu continutul lor si nu platesc pana cand nu se rezolva problemele.
Sincer, 40 de lei pentru deranjamentele produse de voi (nu va mergea routerul si nu aveam net), este chiar culmea nesimtirii, cred ca o sa ne vedem in instanta. Daca abonamentul e pe firma nu inseamna ca suntem idioti. Si asa nu ati oferit ce scria in contract ca trebuie sa oferiti.
Multumesc.
2 Răspunsuri 2

FLo1
#StarMember
@adema: Bun venit in Comunitate. 1. https://www.orange.ro/contact/ Mai exact, ceva sub forma de "sesizare" poti trimite de pe cont din MyOrange sau email. 2. Ai apelat "300" sau numarul de 10 digits? Mai verifica modalitatea de contact. Apelul la 300 este gratuit pentru abonati de luni pana vineri, între orele 08:00 – 20:00. Apelul la 401 este tarifat cu 0.14 euro/minut, TVA inclus. 3. IPul fix s-a platit oriunde la orice operator telecom din Romania. Eu ma descurc cu un server si pe un IP variabil. 4. Depinde ce s-a contractat ca servicii. De obicei manopera e fixa, iar materialele... depinde de situatia din teren. Ca PJ, poti avea persoana dedicata si directa pentru contact clienti (e valabil la orice operator telecom). Din nou, ca PJ, iti recomand email sau sesizarea din contul MyOrange. Revino in Comunitate cu noutati despre stadiul rezolvarii problemei tale.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Bun venit în Comunitate! Pentru a intra în contact și a reclama nereguli, poți accesa una dintre secțiunile de aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 IP-ul fix știu că se oferă la cerere, deci, iar numărul 300 este gratuit în intervalul menționat la abonamente și doar de două ori pe lună la prepay. Trebuie discutat mai atent cu ei și văzut cum stau de fapt lucrurile! Baftă!