Buna ziua,
Am cateva intrebari punctuale:
1. unde se afla in site-ul dvs sectiunea de "sesizari si reclamatii" pentru ca nu o gasesc de o ora;
2. cat costa de fapt sa suni la deranjamente? Tocmai am fost facturata 40 lei fara TVA pentru deranjamentele produse de voi, prin apelarea la numarul 300 in intervalul orar 8-20. Acum constat ca nu e gratuit. Am sunat la numarul 300 pentru ca pe site-ul vostru scrie ca e gratuit. 40 lei cateva minute, sa ne intelegem !!
3. De ce am fost facturata 10 lei pentru IP fix pe firma cand angajatul vostru mi l-a bagat pe gat spunandu-mi de 3 ori ca este complet si absolut gratuit IP-ul fix la firme. Va rog sa depistati convorbirea audio in care mi se spune de trei ori ca este gratuit, dupa data activarii.
4. Mi s-au pus in factura taxe de instalare de 100 de euro, desi in contract pachetul vine cu 30 de euro taxa de instalare. Va rog sa refaceti facturile, nu sunt de acord cu continutul lor si nu platesc pana cand nu se rezolva problemele.
Sincer, 40 de lei pentru deranjamentele produse de voi (nu va mergea routerul si nu aveam net), este chiar culmea nesimtirii, cred ca o sa ne vedem in instanta. Daca abonamentul e pe firma nu inseamna ca suntem idioti. Si asa nu ati oferit ce scria in contract ca trebuie sa oferiti.
Multumesc.